Klart du trenger et lite strikkeprosjekt!

Designet av Irina Ferrer (Davydova)

 

Alltid kjekt og ikkje minst herlig med et lite Sideprosjekt, spesielt om du sitter å strikker på noe stort. Er jo alltid godt med en eller annen form for pause. Eg er selvutvalgt ekspert på å ta meg til rett med småprosjekter innimellom alle de store *ler* Noen ganger blir det så mange og det bare baller på seg at det opprinnelige prosjekter havner så langt bak at det gjerne blir “glemt” både et år og 2…Har noen av de prosjektene liggende i ei svær kurv inne på garnrommet…Kan jo f.eks nevne Wiola Jakken…Ikkje sant…?

 

 

 

Designet av Irina Ferrer (Davydova)

 

Dette er jo uansett et såpass lite prosjekt at du kan ta helg med det. Dvs på mandag er du igjen klar for å fortsette på kofta eller hva du nå enn har i kurven din. Du rekker fint noen Coaster frem til da,
de gjør seg så fint på et bor ute i hagen eller på terrassen ♥

 

SASSAFRAS LEAF ORNAMENT
Bildene over
Hel lengde ca 17 cm

 

 

 

* * * *

 

 

Selv om det er lørdag, altså en KoseDag har eg jammen gjort mye! Jooo da eg har ferdigstilt det evinnelige prosjektet mitt med den enooorme tørketiden, men inni mellom har eg også fått vasket stua, gangen og kjøkkenet mens eg samtidig laget middag! Jau jau, kan være et skikkelig rivjern med både mopp og fille når eg må/vil. Nå var eg lei av å få støv og smuler under beina, ja det er litt kleint når eg stort sett springer rundt barføtt! Har vannet og stelt alle blomster og grønnsaker ute, var på tide med en runde gjødning. Fikk vasket noen maskiner med klær også, og det var mens eg sto foran tv`n å hang det opp eg fikk med meg dramaet i Parken/København.
Takk og pris ser det nå ut for at det går bra.

Tenker eg bare skal sitte her å strikke resten av kwellen, kanskje eg t.o.m klarer å bli ferdig!?
Vel, må finne meg noe kjekt å se mens eg strikker 🙂

 

 

LAG DEG EN FIN KWELL
OG KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg