Klart du trenger farger i livet ditt!

Designet av Emilia Jensen

 

Om alt bare svart, hvitt og grått….ikkje bare hadde det blitt kjedeliiiig, men akk så trist da!! Me trenger farger, noen trenger litt mer enn andre – farger gjør stort sett underverker! De aller aller fleste blir glade av farger, enten om du har de på selv eller om du ser andre har på seg farger. Akkurat denne jakken har besøkt bloggen min før og eg blir like glad når eg ser på den nå som tidligere 🙂

 

 

 

Designet av Emilia Jensen

 

Et garn som passer perfekt til denne er Finul!! EG vil si at når det kommer til fargeutvalg så er vel Finul nesten alene om å ha det BESTE utvalget!? Ååå eg føler eg spinner når eg er innom Husfliden! Det er som en skikkelig energiinnsprøytning ♥ Kauni er også et garn med denne effekten, det er så mange farger at det er vanskelig å bli enig med seg selv! Du husker nok Denne Tunikaen min? Den er magisk! Eg har en stor klump med dårlig samvittighet i form av 2 halvferdige tunikaer i like kule farger!! Det stokker seg av og til, men eg vil så gjerne ha de ferdig! Tunikaen er favorittplagget mitt hele vinteren og eg har planer om å lufte den på en bytur nå snart!!
Det kan bli gøy det!!

 

KRAIT CARDIGAN
Bildene over
Fra 86 cm til 132 cm i overvidde
Svensk og Engelsk oppskrift

 

 

 

 

 

Designet av Emilia Jensen

 

Noe annet skikkelig gøy er at jakken over kommer også nå som genser!! Er jo ikkje alle som liker jakker, men foretrekker en genser! NICE! Du kan bruke like mange farger på begge 2, hvis du absolutt vil kan du strikke hele greia i svart/hvit, men eg anbefaler deg til å putte inn en farge eller 5! Du kommer til å bli så glad, eg lover! 🙂 Å ja, BEGGE oppskriften er på svensk om du ikkje er komfortabel med engelsk. Men husk; HER INNE kan du plukke med deg en laaang liste med oversettelser som kan brukes i de fleste engelske oppskrifter 🙂

 

KRAIT SWEATER
Fra 87 cm til 154 cm i overvidde
Svensk og Engelsk oppskrift

 

 

* * * *

 

 

FOR en dag og FOR et vær, og ikkje minst: FOR en Latskap!! haha EG valser rundt her i pysjbuksa ennå og har heller ingen planer om å skifte! EG har t.o.m “planta” en neve med olivelolje i håret mitt så UT har eg på ingen måte tenkte meg!! Har fått hengt opp en maskin med arbeidsklær da, men så vettu….Eg fant ei svære bunke med helt nye håndklær som eg hadde lagret på vaskerommet og nå sa nettopp vaskemaksinen “pip-piiiiip” så eg må nok henge opp de også…Men så? Ja da er det tilbake til perlebordet, der ligger hånd nr 2 halvferdig.
Hånd nr 1 kan du se Her om du er nysgjerrig – Det blir så stilig! Bare vent!

For 20 min siden spurte Dib om eg kunne strikke en apekatt til han? Ja en sånn som Alladin har vettu…!?
Han ville ha den til Halloween!? SAY WHAT!? Måtte nok skuffe han da ja, han får nok heller lete i kosedyra som ligger i garasjen for der ligger det nok en ape eller 2 🙂 Gutter ass

Men du? Nyt søndagen videre og…

 

 

KOoOS DEG!

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg