Klart eg kan strikke! + Et Faktum!

 

 

I dag har det vært en skikkelig søndag; Sov til halv 11 (Hater akkurat det da!) Ser et mønster på den sovinga nå…HVER gang eg har gått tur sover eg forbi alarmene dagen etter, og eg sover tungt! Jepp, søvnkvaliteten blir så absolutt bedre når man trimmer, det har eg jo visst, men det betyr slettes ikkje at eg liker det!! No No
Må opp tidlig, senest 09:00 for der går min grense.

Kjørt ut til Amira og de i 13 tiden, hun kokkelerte og laget de nydelige vårrullene sine som hun bare tok i Air fryeren (Godt tips det der!!) Det må eg også gjøre, fikk jo Air Fryer av de til jul, der må eg bli flinkere! Etter lunsj/middag har eg slengt rundt i sofaen der ut, skravlet og strikket om en annen – Alt så en skikkelig deilig søndag! Er jo ikkje til å legge skjul på at det har vært en tøff uke for Elkjøp siste uke, nå er eg heldig for mine “sitter” trygt, men det har likevel vært intenst så det har blitt lite telefonskravling. Men nå er eg oppdatert på livet der i leiren

 

Men så er det dette faktumet da, ja eg har kommet frem til det – er ikkje bare noe dikter opp, men det er altså et faktum: Folk generelt er late og vil helst ha ting servert på et sølvfat uten særlig egeninnsats *ler* Nå ref eg til den pågående Give Away/Konkurransen eg har her på bloggen og den foregående…Det er ganske tydelig uten at eg på noen måte er skuffet av den grunn 🙂 Akkurat nå har den siste Give Awayen ligget ute i ca 1 døgn og det er skrevet 33 kommentarer….? Det er ganske rart når eg bare ser antallet…Ved tidligere Give Away med “dårligere” gaver enn det som ligger ute nå har det vært minst det doble…Kan jo nevne DENNE hvor premien
var 2 nøster Finull….OVER 400 kommentarer!

Forskjellen fra nå kontra før er at du som vil delta må gjøre noe, som å svare på 3-4 konkrete spørsmål…Tidligere holdt det omtrent bare du sa “hei” så eg ser jo at det er mye enklere å bli med når det ikkje stilles noe krav…Ergo må det jo da være latskap? Har man ikkje 5 min til rådighet om man har mulighet å få noe man har lyst på? Hmm Nei, det er slettes ikkje latskap ser du, det fikk eg da vitterlig fortalt gjennom noen anonyme (<—Selvfølgelig!)  meldinger…. Om eg trodde at hen vil gi meg HELE 5 klikk for noen nøster med garn?? Altså 1 klikk fordi hen kom seg inn på bloggen og siden hen ikkje kunne svare på spørsmålene mine måtte hen gi meg 4 klikk til for å kunne delta! Ja du vet, det er renspikka galskap haha

Eg skrev på Give Away/Konkurransen eg la ut forrige uke som nå er ferdig:
“Eg krever egentlig utrolig lite når eg har Give Away, eg stiller gjerne bare noen random spørsmål som det er opp til alle å besvare eller ei, mange skriver gjerne bare “Eg er med”, det er helt greit og alle er med i trekningen. Nå er tiden inne for å teste en ny vri. Eg har aldri moderert kommentarfeltet før så dette er nytt for meg også, men eg tror det blir gøy + at det kun er de som har riktig svar som blir med i trekningen. Som sagt, alle kommentarene blir publisert til slutt og da vil du kunne se om du svarte riktig eller ei, definitivt mest jobb på meg *ler*. Til gjengjeld får eg kanskje litt igjen for å lage til dette, bortsett fra gleden som eg alltid får uansett

 

Eg pleier vær ganske ærlig, ja at eg kanskje kunne ønske litt igjen for all jobben eg gjør. Verdien på gavene på den siste nå er 465,- pr pakke (+ den fysiske jobben eg gjør)  så det er jo ikkje “bare noen nøster”. Men å synke så lavt som å faktisk si “eg vil ikkje gi de 4 extra klikk”. Eg ser at det er mulighet for at veldig mange tenker sånn for trafikken inn til det aktuelle innlegget er ganske stor i forhold til responsen på selve konkurransen. Det eg lurer på er: Hva spiller det for rolle om eg får 4 extra klikk? Ja om du da ikkje akkurat har en “konkurrerende” blogg…?
Det betyr nada! Å ja, eg vet at mange ikkje liker blogg/bloggere, så da er det jo like greit at de ikkje deltar 🙂

 

Eg må si eg liker denne varianter av Give Away best,
da slipper eg ca 50% med “Ja Takk” og “Eg vil” *ler*

 

Ellers kjenner eg de fleste igjen i kommentarfeltet mot normalt at det er nesten bare “folk” eg aldri har sett før, dvs de dropper innom når det er noe å få….For det er det som er sannheten….eller faktumet…

Men ok, nå må eg ta å kaste rundt på det glitteret mitt her.

 

 

 

KOS DEG OG HA EN
FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

7 kommentarer
    1. Ja, nå kan jo jeg bare snakke for meg selv, da. Og for meg er det så enkelt som at jeg ikke har lyst på akkurat dette garnet, perling bryr jeg meg ikke om, og jeg har heller ingen småttiser rundt meg som kunne ha glede av det. Da vil jeg jo ikke ta en plass fra de som faktisk ønsker seg dette, bare for å være med, sant ?

      Verdi av gaven spiller ingen rolle for min del, bare sikle-etter-faktoren er høy nok 😊. Da blir jeg gjerne med, om det er oppgavekrav eller ei.

      Har sagt det før, og sier det gjerne igjen: jeg er imponert over innsatsen du legger i å glede andre ❤️❤️❤️.

    2. Hei. Jeg er innom bloggen din ofte, og vil gjerne delta i konkuransen. I og med at jeg er på hytta uten pc orker jeg ikke skrive lange svar på konkurranser. Derfor deltar jeg når når jeg er hjemme igjen. Slik sett blir jeg urettferdig med i de som leser innlegget og ikke gidder å svare. Du er ekstremt generøs og gir mye både av deg selv og av gaver. God søndags kveld fra Birgitte

      1. Det er helheten eg ser på, ikkje enkelt personer 😀 Når eg så får bekreftet at det å “gi” meg hele 5 klikk ikkje er verdt det dreier nok det seg om flere 🙂 Eg tar ikkje alle under samme kam her, for å si det sånn så ser eg at det er de trofaste leserene som deltar når eg “Krever” litt tilbake, alle de som dropper innom å f.eks skriver “Ja eg er med” faller bort med denne type Give Away og DET syns eg er helt ok – Da har eg fått bekreftet mistanken fra tidligere: Er det noe å få kommer det en haug med kommentarer fra personer som aldri leser bloggen min til vanlig.

    3. Skjønner veldig godt at du prioriterer dine faste lesere.
      For min del gjelder det samme som nevnt ovenfor at heller ikke jeg perler og må innrømme at jeg har en god del garn selv slik at det nok er mange som har mer lyst på disse gevinstene som kan få sjansen.
      Ellers unner jeg deg alle klikkene du kan få. Det er alltid kjekt å lese bloggen din. 🥰

    4. Synes den nye vrien på konkurranser er kjempekjekk. Koste meg på hønseturen med mange flotte bilder. Ja, jeg har sett dem før, men det var et hyggelig gjensyn.
      Savnet svarene på forrige ukes konkurranse, lette men fant de ikke. Må nok gi deg noen flere klikk (ler) og se om jeg finner rette innlegg.
      For meg betyr det lite verdien på gavene, liker bare helt enkelt å være med. Hører til de som blir lykkelig om jeg vinner 25 kroner på et flaxlodd eller 30 kroner i lotte. De små gledene i hverdagen må man ta vare på.
      Høres deilig ut med en “slæpp off” dag på sofaen til datter. Og så godt at de ikke blir rammet av nedbemanningen.
      Lag deg en flott uke.
      Klem fra Liv

      1. Ahaaa DER sier du noe!!!
        Eg bør jo selvfølgelig skrive svarene i innlegget med trekningen hehe
        Det eg har gjort er å kommentere på de som hadde en feil….Har publisert alle kommentarene,men skalta å redigere innlegget for det er jo sånn det bør være 🙂

Siste innlegg