Give Away/ Konkurranse – Superflotte Premier!

Reklame | Rito Hobby

 

Eg er klar! Er du? Nå har eg rigget til 2 knall flotte gaver her – Har egentlig 3 som på bildet over, men eg velger
å spare den ene
, dvs eg har totalt 4 gaver til som eg skal gi bort – Me har det ikkje travelt så da kan me kose oss mange ganger i steden for å bælme alt ut på en gang 🙂 Mye kjekker det, ikkje sant? Jepp, da er me enig!

 

 

Alt av garn og annet stasj i dette innlegget har eg fått fra RITO HOBBY!
De har forresten et eldorado av garn, bare se selvSNOWDROP er også en av
mine favoritter! Nydelig å strikke med og supert om du liker å tove det du strikker.

 

 

 

 

Dette er baksiden på en av posene bare for å vise at det er mange farger. Totalt i en pose er det 10 nøster SNOWDROP, 8 poser med Hama Midi i de fargene du vil trenge til dette prosjektet + 1 perlebrett.

Eg har nemligen en plan! Uhuuuu Du vet, eg er ingen strikkedesigner, men noe har eg da klart å få til. Oppskriftene mine er så pass dårlig skrevet hehe ja så de tar eg jo ikkje betalt for, men eg har jo sett at overraskende mange har strikket mye av det eg har designet! Det er virkelig noe som få hjertet mitt til å smelte ♥

 

 

 

 

Derfor ser du, i disse gavene får du alt du trenger for å lage en gjeng med mine HØNS PÅ SIGHTSEEING! (Sikkert enda flere enn 3 stk har du nok garn til) I år er det 2 år siden eg laget de, første året var det ganske mange som strikket de, men i fjor?? O`la la det tok jo faktisk helt av – Sååå gøy! Tja, da håper eg på en reprise på fjoråret 🙂 Alt av oppskrifter og mønster får du helt gratis via linken til innlegget rett over her, det er bare å forsyne seg og resten får til du tilsendt om du er så heldig å vinne. Samme år strikket og designet eg også Påskekyllinger —> Også her er det gratis mønster og oppskrifter.

Du kan selvfølgelig strikke hva du vil med garnet.
Votter og tøfler blir perfekte i dette garnet 🙂 

For å delta på dette må du besvare spørsmålene under neste bildet. Eg kommer til å moderere kommentarfeltet akkurat som sist; Dvs at du ikkje kan se kommentaren din etter at du har skrevet den. Alle kommentarene vil bli publisert ved trekning. Dette er jo litt fordi at neste mann ikkje bare skal kunne “stjele” svarene dine 🙂
(Mulig du minnes Dette innlegget….hehe)

Du som har lest meg lengst vil jo absolutt har noen fordeler, men frykt intet! Eg legger ved en Jukselink under hvert spørsmål, har du ikkje snøring på svaret klikker du bare for å finne svare – Easy Peasy!
Det har ingenting å si for vinnersjansen om du jukser eller ei 🙂

 

Kommentarer som blir skrevet på andre innlegg vil bli publisert fortløpende 🙂

 

 

 

 

Ok, klart? Da setter mei gang:

 

 

Spørsmål Nr 1:
I hvilken kampsportgren ble Dib Norgesmester i?
Jukselink

 

 

Spørsmål Nr 2:
Hvilket år arrangerte eg mitt største strikketreff her i Tananger hvor me klarte å sette Guinnes Rekord?
Jukselink

 

 

Spørsmål Nr 3:
Hva koker eg hver eneste uke som eg drikker morgen og kwell? Vidunder“kur” mot kronisk kvalme.
Jukselink

 

 

Spørsmål Nr 4:
Veldig ofte nevner eg Hestholmen som ligger et steinkast “der nede”, ei lita perler for å gå tur og ikkje minst for
å bade. Rett uten for Hestholmen ligger det en annen liten (stor) holmen hvor det skjedde en tragedie i 1894,
de aller fleste her i Tananger kjenner til historien. Hva heter denne holmen?

Jukselink

 

 

Sånn, da har du noe å kose deg med i kwell, evn bryne deg på 🙂
Tenker eg lar denne gå litt lengre enn de forrige så eg tar en trekning

 

ONSDAG 25.JANUAR

 

 

 

LYKKE TIL!

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

66 kommentarer
    1. Disse kule hønene strikket jeg i fjord😃 Mange av mine venner som ønsker seg en slik så det hadde vært flott med garn☺️
      Taekwondo
      2010
      Ingefær shot
      Flatholmen

    2. Spørsmål1. Taekwon-do
      Spørsmål 2. 2010
      Spørsmål 3. Infefær shot
      Spørsmål 4.Flatholmen

    3. Dobbel ble norgesmester i Teakwondo
      2010 var jeg og med og satte strikkerekord
      Ingefær shots
      Flatholmen

    4. Svar fra meg 😊:
      1: Gull i Individuell Sparring herre.
      2: 2010
      3: Ingefær shot
      4: Flatholmen.!

      God helg 🌷🌹🥰

    5. Måtte juksa litt eg….
      1. Kampsport
      2. 2010
      3. Ingefærshot
      4. Feisten fyr
      Kjekke konkurranse og fine premier, litt høner rundtom hadde vore kjekt her også.

    6. 1 Taekwondo
      2. 2010
      3.Ingefær shot
      4. Flatholmen
      Tror jeg må prøve meg på de hønene mens jeg venter👍

    7. Nr 1 taekwon-do individuell sparring
      Nr 2 2010
      Nr 3 Ingefærshot
      Nr 4 Flatholmen

    8. Gratulerer med Dibs NM medaljer i ITF NTN Taekwon-Do. Instruktøren min vant NM i jente junior sparring i fjor og er nå på landslaget 😀
      Guinness rekord i 2010 er en kjempeprestasjon!
      Ingefærshots er helt sikkert supert! Selv holder jeg med til en skive eller tre med ingefær i en stor tekopp, hjelper på betente fingre og lett kvalme.
      Historien om Flatholmen har jeg ikke lest stort om, men det tror jeg absolutt jeg skal gjøre. Lar meg lett fascinere av lokalhistorie.

    9. Hei igjen … kjekt at du legger ut litt juksetråder for det er ikke alltid jeg stoler på de små grå 🤩

      1) Taekwon-do
      2) 2010
      3) shot som du koker av appelsin og ingefær
      4) Flatholmen

    10. 1 taekwondo
      2 2010
      3 ingefærshot morgen og kveld
      4 Flatholmen

    11. Heisann.Da prøver jeg lykken nok en gang . 1:Dib driver med Taekwondo. 2:Guinness rekord i strikking ble satt i 2010. 3:Du koker deg Ingefærshoot mot kvalme. 4:Tror holmen du er på jakt etter navnt til heter Flatholmen.

    12. God morgen, så hyggelig med konkurranse.
      Her er svarene mine
      1. Dib ble norgesmester i taekwondo
      2. Du hadde strikketreff med rekord i 2010.
      3. Ingefærdrikk
      4. Flatholmen, hvor 2 søstre mistet faren og broren i havet. De klarte å redde den ene broren. Tragisk.

      Ønsker deg en fin søndag 😊😊
      ElisabethS

    13. 1 – Taekwondo
      2 – 2010
      3 – Ingefærshot
      4 – Flatholmen

    14. Han vart norgesmester i sparring, taekwondo. Strikketreffet i 2010 var eg med på, knallgøy! Kvar veke lagar du ingefærshot og i 1894 sto slaget om Hafrsfjord.

      Kjekk konkurranse du lagar til 🙂

    15. Hva skal jeg som bruker 3 måneder på ei lue med en hel haug med garn tenker du kanskje. Vel, de påskehønene dine er så fine og jeg tror de er overkommelige også for meg hvis jeg bare setter meg ned og bestemmer meg for å få de ferdig til påske. Jeg strikket “bunad” til Datteren da hun var liten på et par måneder. Den ble ferdig 05.00 17. mai morgen.
      Så til spørsmålene:
      1. Dib er norgesmester i Taekwondoe. (Her måtte jeg bruke jukselink)
      2. Det var i 2010 du havnet i Guiness rekordbok (Her måtte jeg og jukse litt)
      3. Du koker ingefær-shot.
      4. Holmen heter Flatholmen (Også her måtte jeg bruke juselink.)
      Ha en god søndag.

    16. De påskekyllingene blir strikket i år uansett!😊 Det bestemte jeg meg for i fjor😉
      1: taekwondo
      2: 2010
      3: ingefærshot
      4: Flatholmen

    17. 1. Sønnen din driver med kampsport, Taekwondo.
      2. 2010- Guinnessrekord, Strikking.
      3. Ingefærshot.
      4. Flatholmen. (Mektig historie!)

    18. Nr.1 05.11.2018. Nr.2 2010. Nr 3 Ingefærshot. Nr 4 Flatholmen håper det er her svarene skal stå!

    19. 1. Taekwondo
      2. 2010
      3. Ingefærshot
      4. Flatholmen
      Jeg gikk glipp av forrige konkurranse så jeg hiver meg med på denne😊

    20. spm 1: taekwondo
      spm 2: 2010
      spm 3: ingefær shot
      spm 4: Flatholmen

      artig med konkurranse 🙂 god søndag 🙂

    21. Taekwon-er svaret på spørsmål nr 1.
      2010 er svaret på spørsmål nr 2
      Ingefær shot er svaret på spørsmål nr 3.
      Flatholmen er svaret på spørsmål nr 4.

    22. Her er mine svar:
      Spm 1: Taekwon-do
      Spm 2: 2010
      Spm 3: Ingefærshot
      Spm 4: Flatholmen

    23. Svar på spørsmålene:

      1. Individuell sparring Herrer jr 62 kilo
      2. 2010
      3. Ingefær shot
      4. Flatholmen

      Ha ein fine uke!

    24. Hei igjen. Morsomt med litt konkurranse.
      1. Din sønn ble norgesmester i taekwondo.
      2. strikking i 2010
      3. ingefærshot
      4. Flatholmen, trist fortelling.

    25. Takk for fin blogg!
      spørsmål 1: Dib er norgesmester i taekwon-do
      spørsmål 2: strikketreffet var i 2010
      spørsmål 3: vidunderkuren du lager og drikker er ingefærshot, med ingefær, appelsinjuice og gurkemeie
      spørsmål 4: ulykken på hestholmen: to unge søstre, Bertine og Ester klarte å redde lillebroren sin, Ansgard på 8 år etter at han, storebroren på 10 og farens bår gikk ned etter et uvær. De andre to druknet

    26. Nr 1) individuell sparring herre jr 62 kg. Nr 2) 2010. Nr 3) Ingefær shot. Nr 4) Flatholmen

    27. Hei🥰 Prøver lykken uansett så er det kjekt å delta når du lager giveaway🙂

      1.Sparring
      2.2010
      3.Ingefærshot
      4. Flatholmen

      ønsker deg en fine og kreative dag🥰

    28. 1: Taekwon_do
      2: Det var i 2010
      3: Ingefærshot Frister veldig å prøve selv. Det skulle hjelpe mot hudproblemer også. Merka meg oppskriften. Og ja, jeg fjuska litt her.
      4:Flatholmen For noen jenter med tæl i.

    29. Hei. svar på spørsmålene kommer her.
      1. Kampsport, taekwon-do
      2. 2010
      3. Ingefærshot
      4. Flatholmen.

    30. Her kommer sent svar. Etter en travel helg ble det først tid til å lese innleggene dine på fb nå.
      1: Taekwondo
      2: 2010
      3: ingefær shot
      4: Flatholmen. En fyrvokter og to sønner forliste, kun den ene sønnen overlevde.

    31. Så koselig med giveaway på nyåret🥰
      Spm 1: Taekwondo
      Spm 2: I 2010
      Spm 3: Ingefærshot
      Spm 4: Flatholmen
      Her ble det 50/50 med svar fra jukselinken og hva jeg husker etter å ha fulgt bloggen din i evigheter😊

    32. 1. Taekwon-do
      2. 2010
      3. Ingefær shot
      4. Flatholmen

      Så gøy med konkurranse 🌞

    33. Hei på deg! Det er morsomt med spørsmål knyttet til giwe-away! Mine svar er som følger: Dib ble Norgesmester i Taekwondo (jeg har sikkert stavet det feil… ). 2010 var året du arrangerte strikketreffet som havnet i rekordboken. Du lager og drikker ingefærshot mot kvalme. Den lille perlen av en øy heter Flatholmen. Morsom at du bruker ordet perle om et sted du som perler så mye ;-). PS. Jeg innrømmer gladelig at jeg måtte jukse litt her, men da lærte jeg litt mer i samme slengen. Håper du har en bra dag. Hilsen Birgitte

    34. 1. taekwon-do
      2. 2010
      3. ingefærshot
      4. Fastholder

      Det var sykt mange fine bilder. Jeg savner Tananger myyye😭. Jeg har flytta til Telemark, fint her også, men hjemme er best😊.

    35. Spørsmål 1: Han ble norgesmester i Taekwon-do, samme sport som min kjære svigerinne er både europamester og verdensmester i (mønster) 🙂
      Spørsmål 2: Dere satte Guinnes Rekord i strikking i 2010
      Spørsmål 3: Du koker deg ingefær-shot, som hjelper mot mye – også kvalme 🙂
      Spørsmål 4: Holmen du refererer til heter Flatholmen. Og historieinteressert som jeg er måtte jeg bare lese historien om “Jentene på Flatholmen”. Det ble noen tårer her i gråværet…

      Krysser fingrene! 🙂 Hilsen fra et gråværstynget Trøndelag

    36. Kjekt med en kviss :o)

      Svar 1 – Tae Kwon Do
      Svar 2 – 2010
      Svar 3 – Ingefær/ingefærshot
      Svar 4 – Flatholmen

Siste innlegg