KLARTE DET! -Nå er Narren ferdig!

Reklame | Rito Garn&Hobby

 

YES! Endelig, da er det ferdig! Ja ikkje bare hatten, men heeele Narren! Det har tatt tid, men det er jo litt gøy
å telle og flytte på perler til man blir fornøyd 🙂 Selve hatten trengte 10 plater for å bli som den ble 🙂

 

 


Selve Narren strøk eg her om dagen, men fant ut at det ville bli for voldsomt å perle hatten sammen med kroppen, derfor delte eg den opp 🙂 Hatten kommer på plass når eg skal montere den ute til jul. Den er nesten 90 cm lang! Noe lengre (og bredere) enn Tinnsoldaten og Nøtteknekkeren, men men eg finner nok en løsning på det 🙂 Har nemligen planer om en litt morosom installasjon Ha Ha Ha Selve Narren kan eg ikkje ta æren for,
men eg hadde intet mønster, kun et bildet – Dette! Eg måtte trykke den litt sammen for å i de hele tatt få den inn på brettene, men litt morsomme forhold går greit 🙂

 

Den er perlet i Hama Midi og alt av perler og brett får eg fra Rito Garn&Hobby

 

 

 

Skal jaggu hilse å si at me har VÆÆÆR her i dag! Så flaks at eg kjøpte meg ny jakke/kåpe med stor og god hette i går! Jaggu godt at eg også klippet av meg nesten alt håret for 2 uker siden hehe Da er det 0 problem å bruke boblejakke med hette og hele sullamitten 🙂 DEILIG!

Koselig bursdag hos mor mi, hun ble fornøyd og fikk mye annet flott også 🙂 Den dama elsker pakker hehe
Nå skal beina høyt og eg skal hente meg litt inn før ny uke starter i morgen 🙂

 

 

LAG DEG EN FIN KWELL
OG HA EI FLOTT UKE

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

2 kommentarer
    1. Å så fin den narren ble😍, du er rå på perling. Imorgen den dag skal eg på Cubus å se etter den jakka såg fantastisk ut og den flotte fargen da. Ha en fortsatt flott søndag og håper du får en fin uke. Gleder meg til å lese om alle dine flotte hobbyer👍🏻

Siste innlegg