Kosestrikk i Påsken er nødvendig!

Designet av Bente Presterud

 

Påske ER gøy! Eg meine, HALLO, sjekk denne hønå då?? OMG! Eg TRENGE en hel flokk her og nå liksom! Garantert at ei slik høne strikkes på ei lita kwellsstund eller på et par timer i solveggen og det er jo helt genialt nå
i Påsken; Strikk og sett til pynt – og så kan du pakke den fin vekk neste uke 🙂 På den måten slipper du hønsehus situasjoner! *ler* Ahaaa du kan ha så mye gøy med en gjeng høner! *ler enda mer*

 

 

Designet av Bente Presterud

 

Oppskriften sier strikkefasthet 28 m/ 10 cm, men, ta å strikk med det garnet du har. Det eneste som vil skje er at du enten får ei større høne, eller ei mindre 🙂 Ingen høner er like vettu 🙂

 

*Forelsket* 

 

 

EASTER CHICKENS NORWEGiAN STYLER
Bildene Over
Høyde: 10 cm

 

 

 

 

 

Ganske godt fornøyd med denne starten her og nå ser eg de i grunne “for” meg og eg tror de kommer til å bli pretty nice! Mange kjekke måter å starte en sokk på ser du og denne passer perfekt til disse sokkene 🙂
Det Bling garnet blinker jo t.o.m også så dette blir helt supert 🙂

 

 

 

 

* * * *

Ååå det er ikkje bare bare når en av ungene dine har vært borte ca 1 uke for i natt la eg hodet på puta kl 03.55!! Me hadde jo mye å ta igjen så da ble me jo sittende vettu og det straffer seg de lux! Eg satt alarmen på 10.15 fordi eg VIL IKKJE sove bort påske og 6,5 t bør holde med søvn for å få en grei dag. Føler meg helt stiv og skamtrøtt i trynet så en dusj er absolutt påkrevd nå etterpå! Var kun DibHassan som var fornuftig i går fordi han la seg tidlig og er uforskammelig kvikk nå på kwisten skal eg si!! Vel vel, får gjøre det bedre i kwell 🙂

Må nok ut å nyte litt sol også i dag enten på den ene eller andre måten, men strikking må også til! Har bestemt meg for at eg skal strikke på Amira sin kjole på dagtid slik at eg får brukt opp garnet og så blir det sokker på kwellen. Stakkars Amira ville jo hatt den kjolen for lengst, men eg har ikkje rørt et annet strikketøy det har bare tatt litt tid 🙂 Er slettes ikkje mye igjen nå altså, me snakke om kun 1 skikkelig strikkeøkt eller 2 🙂

Gjengen begynner å slå øyene opp her, dvs Ali kom glidende inne her nå så dagen er nok ganske snart i full sving 🙂

 

 

 

NYT DAGEN!

 

 

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

2 kommentarer

Siste innlegg