Kreativiteten myldrer om natta!

Foto: Vibbedille – Huawei p30 Pro

 

Akkurat som meg så jobber denne lille rakkar`n helt brilliant om natta og det er jo bare til å beundre! Eneste forskjellen er at mine kreative krumspring som produserer på natta ofte må rekkes opp. Nattens kunstverk er eg virkelig glad eg fikk med meg! For et SYN på terrassen! Alt der ute var mer eller mindre pakket inn og det hele var ganske så magisk. Det var mye tåke, alt var vått og sola hadde akkurat stått opp langt der bakom tåka.
Vakkert, skikkelig vakkert var det det var ♥

 

 

Foto: Vibbedille – Huawei p30 Pr

 

Virkelig et nøysomt arbeid, hvor tidkrevende det er vites ikkje,
men etter mengden som ble produsert må det ha gått rimelig kjapt!

 

 

Foto: Vibbedille – Huawei p30 Pro

 

Hele oliventreet var rett og slett pakken inn!

 

 

Foto: Vibbedille – Huawei p30 pro

 

Dette spindelvevet var ganske så lite, men akkurat like detaljert likevel!
Vanndråpene ser jo ut som perler på en snor.

 

 

Foto: Vibbedille – Huawei p30 Pr

 

Mulig han overgikk seg selv her? Det var i allefall himla svært og det var tråder langt bort over veggen!

 

 

Foto: Vibbedille – Huawei p30 Pro

 

Foto: Vibbedille – Huawei p30 Pro

 

Foto: Vibbedille – Huawei p30 Pro

 

Foto: Vibbedille – Huawei p30 Pro

 

Med tanke på at den lille rakker`n fortsatt ligger under det ene bladet her er det
ikkje så rart at han har pakket inn hele solsikka! Kanskje det blir en reprise til natta?

Edderkoppsilke er et av de sterkeste og seigeste stoffene man kjenner til, og består av lange proteinmolekyler. Materialet er lettere enn bomull, like sterkt som nylon, men pr. vektenhet er den sterkere enn stål. Det er forsket mye på nettene og materiale som de er laget av, som har vist seg å være supersterkt.

 

 

 

Foto: Vibbedille – Huawei p30 Pro

 

Når sola først klarte å få taket så slapp tåka rimelig fort, men fy søren for en herlig morgentime eg fikk ♥

Tenk å kunne vært like effektive med strikketøyet som det en edderkopp er? Vel vel, den har jo 8 bein og me mangler jo det ekstra paret med armer… Eg har ennå ikkje plukket opp strikketøyet i dag, har i grunnen bare surrer, tatt bilder av pysjamaser o.l *ler* Har bare 2 problem: Alt for mye sol ute til å ta bilder og alt for mye rot inne til å ta bilder der…Tror eg skal ta å skru på fårikålgryta og heller ta meg en matbit! Er lite med Me-Time uansett…Får håpe på litt fredelig strikketid når det blir kwell 🙂

 

 

 

KOS DEG!

 

 

 

Go`klem fra ei Inspirert Vibbedille 🙂

4 kommentarer

Siste innlegg