KUL HOODIE – Gratis Strikkeoppskrift

Designet av Lea (kisskiss.rhinestones)

 

Her fant eg jaggu alt eg liker; Hette, striper og mange farger! Denne er selvfølgelig lagret og eg ble giret med en gang…! De aller fleste genseren/jakker eg kjøper er med hette…er som en mani! Eg har jo strikket meg en drømmejakke med hette allerede, tja…Det er jaggu på tide å hente den frem igjen nå som det er høst! Hekkan, den er faktisk perfekt og nå er det nok ikkje like trang rundt magen som da den ble ferdige!
*Må sjekke i løpet av dagen*

 

 

 

Designet av Lea (kisskiss.rhinestones)

 

Om du ikkje skulle like striper, noen bruker jo ikkje striper på tvers kun fordi man oppfattes som bredere enn man er(!?!?!) Har aldri brydd meg om det, men du kan strikke jakke og dekorerer den akkurat som du selv vil. Ja du kan jo strikke den hvit som et tegneark og bare finne frem nål/tråd og “tegne” din helt egen og unike jakke!
Det er også gøy!

 

ZIPPY CARDI
Bildene over
1 størrelse/Str.fasthet 20m/26 row
Gratis strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

 

 

Oj Oj….i dag våknet eg alt for sent til å kunne kjøre selv til Byhaugen…sukk…Var nok litt trøtt der ja…Faktisk så har eg vært oppe hver dag i over ei uke nå før sola står opp + tidlig ut. Godt å bare kunne sløve litt her i go`stolen 🙂 Sola skinner og det er flott turvær så kanskje eg ruller ut litt senere i dag.
Får ta meg noen svingom med Hula Hoops`n!

Satt i går kwell å dille med Hama Mini og det skal eg få ferdig i dag så kanskje eg bare
slenger beina på bordet å strikker resten av dagen? 🙂

 

 

 

LAG DEN EN GOD DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

2 kommentarer
    1. Dette var en flott jakke som er enkel å tilpasse egen smak, ja.
      Kos deg enten det blir på tur eller med hobbyer, eller begge deler 🤗 (det gjør jeg og) 😍

Siste innlegg