Kun i dag og i morgen! -Gratis og Morsomme Strikkeoppskrifter

Designet av Valya Boutenko

 

Dette er helt perfekt for meg og hyllene eg har smekkfulle med flerfarget Opalgarn!! Frem med strikkepinne nr 2 sier eg bare for dette elsker eg! Har vært borti noe lignende for noe år siden, mindre “puter” bare runde og det ser sååå gøy ut! Må jo være den ultimate tålmodighetsprøven, men HALLO, det ser jo kjempegøy ut! Muuuligens litt sånn strikkeNerdete? Vel, eg digger sånt (Da er eg vel en nerd da?) og er vel allerede solgt for oppskriften er lagret og da er det aldri godt å vite hva som skjer! Det er virkelig alt for lenge siden eg koset meg med noen nøster av Opal garnet mitt som eg spinker og sparer på…*sukk*

 

Designet av Valya Boutenko

 

Hvis du er kjapp, dvs, at du må reagerer enten i dag eller senest i morgen! Klikk på “Buy It Now” og bruke denne koden: Time2Knit – Da får du BÅDE Quilten på bildene over OG Jule Ornamentet under her helt GRATIS og mens de ruller ut av printeren din springer du henter deg en stilig nøste som kan brukes! Dette er den type prosjekt som du enten hater eller så er du fortapt i det du ser det! Eg er absolutt fortapt….Det geniale er jo at du bare kan putte strikketøyet i lomma og ta det med deg over alt! Er sikker på at når du har strikket 2-3 stk
så kan du den helt utenat! PERFEKT!

 

DIAMOND MINER`s QUILT
Bildene Over
Brukt linken over her for å begge oppskriftene!

 

 

 

Designet av Valya Boutenko

 

 

CHRISTMAS ORNAMENT

 

 

 


Ellers?
Ja bortsett fra at det er en skikkelig sløv søndag og at eg allerede har sett 3 episoden med GOT? Tja, det blåser kuling fra både øst, sør og vest – Takk og pris vindstille fra nord for da blir det kaldt så me kan jo glede oss over hele 15 varmegarder i dag…Tro om det blir den type sommer i år…? Ja at det er varmt når det regner og iskald nordavind kombinert med sola? Det er i grunnen det kjipeste som kan skje en sommer og me har jaggu hatt mange av de!! I fjor hadde me DrømmeSommer med 20-30 grader og sol samtidig,
men å håpe på det er vel å håpe på for mye…?
Jaggu godt at du og eg virkelig har evnen til å kose oss uansett vær og vind selv om en strandpiknick med strikkekurven slettes ikkje er å forakte, men me klarer oss!
Verre er det me alle andre som klager på været on daily basis!

Fikk akkurat melding av han Dib som er på vei hjem fra trening! Tenker det skal bli godt med varm hjemmelaga pizza etter 4 timer trening! Regner med han er klar for Gradering i morgen og det blir både spennende og actionfult! Fy søren de er knalltøffe altså!! Skikkelig kjekt å se på! Klarer han seg i morgen
(Noe eg er ganske sikker på) blir det å prøve seg på det Svarte belte til jul!

Kan bli litt hektisk i morgen for eg starter i grunnen dagen hos legen og der går det kjapt et par timer vekk og så må me være på plass til Graderinga kl 17 og det vare til klokken….? 19? Eller, i kjent stil blir nok klokka heller bort
i mot 20.30 som sist sikkert! Men men det går fint og eg gleder meg masse!

 

 

LAG DEG EN FLOTT
KWELL OG KOS DEG!

 

 

 

 

Go`klem fra ei Spent Vibbedille 🙂

1 kommentar

Siste innlegg