La oss male med heklenåla!

Designet av Astrid Schandy

 

Har du ennå ikkje fått med deg alle kreasjonen til Astrid Schandy? Vel, da er det på tide å sjekke det ut, spesielt om du er glad i å hekle 🙂 Eg har ikkje helt “Kontroll” på hvordan dette hekles, men som alt annet vil eg tro det er enklere å skjønner når eg sitter der med nåla 🙂

 

 

 

Designet av Astrid Schandy

 

Å hekle kan noen ganger sammenlignes med å male, nesten….Du kan hekle i hvilken retning du vil med nåla, husker eg fikk beskjed om å tenke litt sånn den gang eg testet ut freestyle hekling 🙂 Hvis det er litt volsomt å hive seg ut på med et teppe er det flere stilige grytekluter du kan testet ut med først! Sjekk HER!

 

ASTRID`s CATS BLANKET
Bildene over
Str 130 cm X 155 cm

 

 

 

* * * *

 

 

 

Mandag ja….føles ut som en skikkelig blåmandag, som om at eg sto opp med feil fot eller noe…“Sur”…Jadda, sola skinner og kan ikkje skylde på det, det er t.o.m 16 grader som i følge Yr også føles som 16…Det er da noe! Miniagurkene vokser i en vanvittig hastighet og snart må de bare plukkes om det skal bli minisylteagurker
i glassene! Selv om det er miniagurker vet eg av erfaring at de kan bli ganske så store likevel!

Ok, eg skal ut en kjapp tur! En tur på posten, må huske å kjøpe porto før eg kjører ut haha Sååå skal eg en tur til Hillevåg, muligens en tur innom Staples 🙂

 

 

LAG DEG EN
FIN MANDAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

1 kommentar

Siste innlegg