Lære noe nytt? – Strikkeoppskrift

Designet av  Marna Gilligan

 

Det var en lang periode i mine mest ivrige år som strikker at eg samlet på spesielle masker og teknikker, der har eg dabbet litt av de siste 2-3 årene….! Men altså, en teknikk som dette ⇑ har eg ikkje sett før? Har du? Var jo tøft da når man har en egnet plass å bruke den…Kan jo også f.eks sikkert brukes som en “vrangbord” på ei lue? Genser? Votter? Ja sikker også på sokker, tror du ikkje?

 

 

 

Designet av  Marna Gilligan

 

Nå er eg ikkje på jakt etter noe sjaloppskrift, der har eg mine favoritter og noen av de rokker eg ikkje ved…trenger bare litt tid til å strikke de 🙂 Men, et nytt sjal kan eg alltid rydde plass til i ei mappe for å ta vare på teknikken…eller er det “bare” en maske?

 

BLAZE
Bildene over
En størrelse

 

 

 

* * * *

 

 

Som du sikkert har skjønt er eg tidlig opp *God Morgen*. Søs kommer å henter meg litt før tid så da er det bare
å komme seg ut av dyna sånn ca når sola står opp 🙂 Eller, nei...eg var oppe FØR sola, ja for den står ikkje opp før 07:34 så eg akkurat inne på Yr.no! HA! Tja, det er meldt kuling også i dag så det blir en vindfull tur! Litt usikker på hvor turen går i dag, glemte å spørre, men det blir endten Gramstad eller Byhaugen 🙂 Senere i dag er det strikkekafé på Losen og mellom der har eg en del som skal gjøres på Hobbyrommet!

Må bare komme meg på beina, får i meg litt mat og få på meg turbuksa!
Me preikast senere!

 

 

 

HA EN FIN DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

1 kommentar

Siste innlegg