Lamasokker, eller Julesokker? -Strikkeoppskrifter

Designet av Twin Stitches Designs

 

Som du ser så varer det sjeldent lenge før eg havner rett tilbake på sokkekjøret!! Men hvem i alle dager kan scrolle forbi LAMAsokker!? Det er vel likestilt med kule sausesokker, tenker eg 🙂 Når det gjelder lama så er det som med enhjørninger…FARGER! Friske og skarpe farger er jo “kjennetegnet” på begge disse dyrene(skapningene) Eg har jo strikket noen fantastiske enhjørningsokker (Eller, liker best å si Unicorn hihi) som eg vet lever godt ennå 🙂 (Blir faktisk å se på Tv2 også denne høsten, det er stas – Klart det er!)

 

NO PROBLLAMA
Bildet over
2 størrelser

 

 

 

 

Designet av Twin Stitches Designs

 

Julesokker der i mot blir ALDRI feil! ALDRI! Disse var jo superherlige, skikkelig sånn “american” X-Mas Ho Ho Eg burde seriøst strikket meg et par til jul! Hadde eg nå hatt mor mi her så hadde eg galant gitt henne oppgaven ♥

 

COZY CHRISTMAS SOCKS

 

 

 

* * * *

 

 

Det er lørdag og ENDELIG skal eg på tur! Fikk beskjed om at det blir en rusletur i Sørmarka – Høres perfekt ut! Gikk jo ned til sentrum her om dagen, ca 3,5 km, var nydelig å gå fort igjen, men eg kjente jo at inni der i kroppen et sted var ikkje alt helt ok….Har siden eg var syk (Covid) våknet hver eneste dag med vondt i hodet….Det ga se utover dagen og eg var fin igjen på kvelden, men det er slitsomt! I dag er første dagen (kryss i taket) at eg våknet helt fin i hodet! Mulig fordi eg har sovet godt i 8 t! Nå bør formen være tilbake og det skal bli digg å komme seg ut i mye vær! Søs kommer å henter meg kl 16 så farter me avgårde 🙂

For å svare på spørsmål om dette “Kcal prosjektet” mitt, om det funker…? Vel, i dag gikk eg faktisk på vekta (Det er ikkje så ofte, men eg må jo sjekke selv om eg kjenner at det skjer ting!) 18.juli var første dagen med kcal-underskudd og i dag viste vekten minus litt over 5 kg! Ikkje har eg sulte heller, tvert i mot har eg spist mye god mat OG masse kos!! Gj.snittelig har eg ligget ca 500kcal i underskudd. Dette krever at eg veier alt eg spiser, ikkje noe problem: Vekta står på benken, setter tallerken på, forsyner meg med det eg vet eg spiser og så regner eg ut. Klokka gir meg en indikator på hvor mye eg forbrenner i løpet av døgnet og så passer eg på å ligge under det. Men det beste er ikkje antall kg, men at eg FAKTISK har minket hele 8 cm rundt det tjukkeste på magen!! Det øvre delen som mange av oss damer får når overgangen er et faktum…også kalt “hormonmagen”, min mage er i tillegg ødelagt idet området (Har en 30 cm skur tvers over!) så det gjør det ikkje enklere, men nå skjer det ting 🙂 *Lykke*

Nå skal eg bare innom badet en tur og så flyr eg ned på posten! Fikk nemlig mld fra en god venn om at det ligger en pakker å venter der ser du! Noe har skjedd i sendingen så eg har ikkje fått den opp i postappen min – Spennende! Alltid gøy med pakke i posten, tenker eg 🙂

 

 

 

LAG DEG EN FIN LØRDAG
I kwell blir det burger! Woop Woop

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg