Sokkene min kommer på FARMEN Kjendis!

 

Sommer 2019 strikket eg DISSE SOKKENE som en surprisegave til Marna (Komikerfrue). Det gang da holdt hun på med, eller var ferdig med kreftbehandlig og siden hun er glad i Unicorn tenkte eg at eg par magiske UnicornSokker var på sin plass 😀

 

 

 

 

Var de kjekkeste sokkene eg noen gang har strikket
og det er sååå gøy med respons…

 

 

 

Extra koselig var det jo nå når eg kom hjem i dag og satte meg ned,
og det først eg ser når eg åpnet Facebook er sokkene “Mine”!

 

 

 

Foto: Tv2 / Marna Haugen (Komikerfrue.no)

 

De lever! (Sokkene altså) Ikkje bare det, men de blir altså å se på Farmen Kjendis som kommer på nyåret – Så gøy! Nå er eg vel litt sånn Z-Kjendis eller noe? Spiller ingen roller siden sokkene min er nå blir kjendis! *ler*

 

 

* * * *

 

 

 

Sånn ellers ble det en laaaang dag ute i dag, men nå er i allefall mor mi ferdig med gavene sine! Eg tok med meg Pc`n i dag, hun har ikkje nett, men det gikk supert å koble den opp via mobilen 🙂 Vanligvis tar eg mor mi med på shopperunde, i fjor satt hun i bilen mens eg fløy i butikkene og så tok me noe som netthandel her hjemme. I år ble det hjemme i hennes sofakrok – Var veldig koselig! Eg hadde først tatt handelen for henne, når eg var tilbake pyntet me med ny juleduk og nye juleblomster + eg hadde kjøpt med meg nysteikte smultringer. Vel vel, nå er hun ferdig, eller eg skal kjøper gaver til oss fra henne, men det går fint 🙂

Hmm tro om eg skal ta å surre litt på Hobbyrommet? Har litt sånn dill som skal ferdigstilles
og sååå er det vel tilbake på kjøkkenet i morgen vil eg tro 🙂

 

 

KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

9 kommentarer

Siste innlegg