Lekker Hals og en Svart Vegg!

Designet av Christelle Nihoul

 

Skikkelig lekker hals på en ganske så enkel genser 🙂 Genser for de aller fleste anledninger og den er strikket i Drops SKY som du nå får på TILBUD! Bedre kan det neppe bli 🙂 Det er slettes ikkje bare Drops som har tilbud om dagen, eller denne sommeren!! På Sparkjøp får du hele 30% på ALT av garn og noe som er enda mer gøy er at Gjestal i Oltedal starter PoseSalget 1.juli og det skal vare HEEEL juli, greit å vite om du befinner deg på disse kanter. Å du? Bare et tips, et supert et så dan! Vet du hvordan du får plass til flest mulig nøster i en pose?? Før du begynner å fylle biter du av begge hjørnene nede i posen!! 0 Vakum sier eg bare og eg har vel fått over 60 nøster i en pose, dvs i allefall 3 kg! haha Crazy Crazy! Tror kanskje eg er nødt å få med meg Ali på litt bilturer i sommer, er jo søren ikkje så langt! Etter at eg rydda bort og solgte en del garn tidligere har eg plass til MER! Woop Woop!

 

 

Designet av Christelle Nihoul

 

Ååå men denne ass! Deilige og ikkje minst lekker genser!
Vil tro den er kjapp å strikke 🙂

 

JOAN
BIldene over
Str fra 116 til 161 cm i overvidde

 

* * * *

 

Joda, eg klarte å sove til halv 8 dag og Ali kom dinglende i 10 tiden og ville stupe rett i malinga, men eg overtalte han til handling i steden for! Greit å få unnagjort det for hadde han malt først hadde eg ikkje fått han med meg 🙂 Nå me var vel hjemme igjen bare kastet han seg over malinga og i dette øyeblikk står han å tar strøk nr 2
og det ser jo ganske så bra ut dette:

 

 

 


Dette er altså 1 strøk. De hvite veggene fikk 2 strøk i går 🙂 Dette blir da “kino”veggen og her skal det henges opp en svær Tv på noen og 60″ + en lydplanke og andre tekniske dubbeditter 🙂 Dette blir digg vil eg tro.
Synd hun har halvert størrelsen på senga hvis ikkje hadde eg nok invitert meg inn på film!

Det må eg bare fortelle!! Eg fikk et SponsorTilbud i forrige uke, det er vanligvis et Tilbud eg takker NEI til konsekvent, meeeen siden Amira nå satte i gang på rommet sitt fant eg ut at det kunne passe flott til henne!! Kan jo nevne at Isabell Raad har samme sponsor! (Fniiiser) Så ja, da sendte eg en mail tilbake om at eg var interessert og når ting er i hus skal du selvfølgelig få se 🙂 Ikkje bare det, men eg har også fått med et
Tilbud som du kan benytte deg av 🙂

 

 


Det er jo ikkje BARE å male et rom, vinduene må jo også males og nå er det strøk 2 på gang der. Til slutt skal bare gulvlistene renses før de settes på plass og SÅ kan Amira starte med dekoreringen. Gleder meg mye til å se resultatet! Det gjorde UNDERVERKER å få ut de 2 svære doble skapene som gikk til taket!!
For egentlig så har hun et ganske så stort rom!!

 


Det var jo EGENTLIG her det skulle males ferdig nå, for rommet til Amira skulle tas til slutt, men så satte hun bare i gang på egen hånd vettu hehe Uansett, regner med at flatpakkene her blir montert i løpet av helga og så forsvinner sekkene en etter en. Hun er utrolig effektiv når hun først er i gang! Når så Ali har hatt en dag eller 2 pause skal stua males ferdig. Me har nå i allefall få klarert at det ikkje lengre er fare for lekkasje fra etasjen over! Det tok søren meg tid og eg håper det ALDRI skjer igjen! ANYYYWAYYY……Det er …..

 

SOMMERFERIE!!!!
Yes Yes Yes!!

 

Dib kom hjem med et ENESTÅENDE Vitnemål og eg er ganske så sikkert på at Skoleønske Nr 1 fra høsten er i boks! Noen annet hadde vært overraskende!! Fytti katta han har virkelig jobbet! Ikkje bare har han økt en hel karakter i 4 fag, men han har også 0 dager fravær, 0 timer fravær og 0 anmerkninger, det er jo nesten like viktig! Nå fortjener har seriøst ferie selv om det både blir en del trening og jobb og i Juli reiser han til Trondheim/Surnadal på Treningsleir med Taekwondoen. Han elsker jo å trene så da er ikkje det et problem.
Det er mye kjekt å se frem mot når høsten og skolen igjen starter 🙂

Eg har inntatt roen, ja eg har allerede hatt meg en dusj og fått på pysjen! Eneste eg skal gjøre er å lage middag! Eller, Dib og eg skal! Han skal steike kjøttdeigen og eg skal ta alt i ei form og så blir det enkelt og greit Nachos til middag i kwell. Ut over det skal eg bare sitte å sy og blir det ro i stua i kwell blir det også serie.

 

 

 

KOS DEG DU OGSÅ!

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille i FerieModus 🙂

8 kommentarer
    1. Håper Dib får noen fine dager i juli i Trondheim/Surnadal. Mine foreldre og yngste bror bor i Surnadal og jeg bodde der fra jeg var 12 år og til jeg var noen og tyve. 😊

    2. Så spennende med seriøs sponsor. Og så stilig med sort vegg. Gjelder å våge litt.
      God helg og en flott sommerferie til dere.
      Klem fra Liv

    3. Drops har ikke eksplisitt noen tilbud nå, men enkelte av nettbutikkene har tilbud, som de har hele året.

        1. Ikke Drops sentralt nå – linken viser til deals – altså beste pris hos enkelte nettbutikker, som noen har hele året. Så det nytter ikke gå inn i hvilken som helst butikk som forhandler dropsgarn og få tilbud. Alle forhandlerne er listet opp og hvilken pris den enkelte opererer med.

            1. Vet det – ville bare presisere at det ikke er salg på dropsgarn i alle butikker. Siste dropssalg over hele landet sluttet i mai, og så er det noen måneder til neste, som butikkene tvinges til å være med på.

            2. Jepp og av den grunn er det like greit at Drops kun selges på nett. Vet om flere garnbutikkeiere som irriterer seg grønn på dette 🙂

Siste innlegg