Lekker Hettegenser – Strikkeoppskrift

Designet av Kate Davies Designs

 

Eg har utrolig mange gensere og jakker med hette, elsker det, men eg har kun 1 som er strikket! Det burde eg muligens gjort noe med? Denne til Kate Davies hadde ikkje vært et dumt valg i så fall! Sett så lekkert??

 

 

 

Designet av  Kate Davies Designs

 

Som så mange andre har eg vært betatt av Kate Davies sine design i flere år, hvem husker vel ikkje den “berømte” Paper Dolls (som først kom ut i 2010 var det vel?). Hun er en designer av rang når
det kommer til enestående Yoke`s!

 

GLENAN
Bildene over
Str fra 98 cm til 152 cm i overvidde

 

 

* * * *

 

 

 

Hekkan, eg skjønte ikkje opp ned på verken seng eller dyne i morges da eg våknet, eller morges…? Nesten midt på natta, men sånn må det jo bli når eg har legetime før fuglene fiser omtrent! Shit ass!
Dette skal heldigvis ikkje skje for ofte.

 

 

Eg fikk nå i allefallgjort ferdig litt av det eg styrer med før eg la meg i går. Jepp, fikk det også montert slik eg ønsker så nå gjenstår bare innpakkingen….Så får eg sjå da! Når eg er ferdig hos legen er det bare å fortsette når eg kommer hjem 🙂 Tror dette kan bli bra eg! Men nå må eg svinge innom badet en tur før eg hopper i bilen.

 

 

HA EN FIN DAG

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg