Lekker liten sak ~ Strikkeoppskrift

Designet av Linnea Ornstein

 

Virkelig en lekker liten sak dette her! Har i grunnen aldri vært så fan av hals, eg har et kriterie og det er at det skal kunne stå…Siger den ned og slafser rundt halsen har den mistet sin funksjon, nemligen å holden varmen i haka! Denne ser jo ut som den kan stå akkurat slik den bør så den lagrer eg 🙂

 

 

 

Designet av Linnea Ornstein

 

Her skal du strikke sideveis og short-row om en annen og hele tiden, resultatet er upåklagelig! Virkelig fin og du kan sånn ca bruke uendelig med farger. Strikkes på pinnenr 2,5 og light fingering garn – Berre lekkert dette her!

 

CASSIA
Bildene over
En størrelse – Justerbar
Engelsk/Svensk Strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

Da er det midt i uka, onsdag altså og det skal trekkes 2 stk som skal få JULEKOS i posten! Siden eg snart skal ut å nisse litt tar eg trekningen litt senere i dag, ergo har du fortsatt muligheten til å bli med 🙂 I går fikk eg beskjed om at den ene tingen som var i bestillingen for flere Julekos Gaver var tomt på lager, eg kunne velge å bytte den ut eller vente i 5 dager!! Oj! Eg valgte å bytte den ut, fikk beskjed i dag at det skulle pakkes….HÅPER jo eg har den innen fredag, meeen det kan også godt være at eg må innom Julebutikken her borte igjen Ho Ho Ho At det går litt sheis i år er jo min feil, eller feil og feil er feil å si, eg har ikkje hatt overskudd til å “Jobbe” med dette – Selv om det kanskje ser ut som eg bare får tilsendt pakker fra kreti og pleti så er ikkje det tilfellet. Eg pleier jo å starte mye tidligere, holde en dialog over en del mail før man har ting i boks. DET overskuddet har eg ikkje hatt i år, men me tar det som kommer, gaver blir det nok okke som 🙂

Anyway, nå har eg i allefall lokalisert NorEngros haha Ligger litt uten for allfarvei i forhold til hvor eg pleier å kjøre, men i dag skal eg nå dit. Passer fint at det er på vei til Amira så da er det sikkert kjapt gjort. Har fått vite at det potensielt kan være mange fristelser der ute så eg får stålsette meg for akkurat det eg trenger 🙂

 

 

LAG DEG EN FIN DAG

 

 

 

 

Juleklem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

5 kommentarer
    1. Åh den halsen var heeelt magisk 🥰🤩
      Ha en strålandes dag videre

    2. Hei tante. Sitter her og beundrer den fine halsen. Men finner ikke den gratis oppskrifta om det smallt. Leite og leite her. Den e jo barra så fin. kan du skriva nogen ord om koss eg får tak i den gratis oppskrifta?

      1. Står ingenting om at den er gratis 🙂 Men om du klikker inn på linken under bilde 2 (Store bokstaver) kommer du dit du kan kjøpe den 🙂

Siste innlegg