Lekker og Varm kjole til vinteren – Strikkeoppskrift

Designet av Johanna Vau

 

Fryser du lett når kulda har parkert? Da kan eg love deg hvis du følger oppskriften og strikker denne i Léttlopi at du ikke vil fryse! I mitt hode er det kun de tøffeste som overlever i en kjole av Léttlopi *ler* Det blir virkelig godt(?) og varmt + det stikker…Ja nå er eg bare ærlig, eller det er min mening. Strikket en kjole for noen år siden og eg kunne ikke bruke den! Om du er som meg betyr det ikke at du må skrote denne kjolen, det er bare å ta hensyn til strikkefastheten (18m) og velge det garnet du trives best i.

 

 

 

Designet av Johanna Vau

 

Er du blant de tøffeste strikker du lange ermer, hvis ikke strikker du bare korte 🙂 Uanset garnvalg; Kjolen er virkelig fin! Perfekt til de kalde vinterdagene, da er det bare å træ på seg ullongsen og gode støvletter så er du klar for det meste 😀 Fryser kommer du ikkje til å gjøre – Eg lover 😀 Johanna Vau har flere flotte kjoler, du må nesten sjekke ut profilen hennes, kanskje du finner deg flere du bare må ha?

 

 

GULD LETT
Bildene over
Fra str XS til 3XL
Engelsk strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

 

 

Tidlig opp og snart ut! Søs skal hente meg i halv 10 tiden ca og så er det ut på TRENING! Jaja, du leste helt riktig; TRENING! Tenker Kjerringtanker vrøser seg nå hehe Hun liker ikke trening sier hun, men denne form for trening tror eg faktisk også hun hadde likt! Turistforeningen arrangerer friluftstrening et par ganger i uka på flere steder her hvor me bor, i dag skal me prøve gjengen ved Mosvannet (I skogen der ved vannet). Så ja, det er ute….Uansett vær! Spennende! Dvs at turbukse blir hjemme i dag og tightsen må på(!!!) Har regntøy med i sekken og håper eg ikke trenger å bruke det 🙂 Senere i dag skal eg til frisøren, blir jaggu en travel dag gitt!! Må nesten bare komme meg ut av pysjen og få i meg noe mat, tiden går så fort når eg sitter her å surrer med kaffen!

Men du? Har du lyst på en Julekalender til jul? Fra meg 🙂
Da bør du klikke deg inn HER!

 

 

 

HA EN FLOTT DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg