Lekker Twist – Norske Strikkeoppskrifter

Designet av Nina Ruth

 

Dette og det under her har eg nå sett på en stund, eeegentlig liker eg ikkje sånn Leomønster spesielt godt, men eg må si dette vokser på meg! Syns vel det er blitt ganske så stilig etter hvert for å si det sånn 🙂 Kunne veldig godt tenkt meg å strikke et, ikkje minst for å bare finne ut HVORDAN det strikkes 🙂
Uansett, en flott Julegave hadde det jo blitt! Garantert! 🙂

 

LEO TWIST
Bildet over
One size

 

 

 

 

Designet av Nina Ruth

 

Liker du bedre slanger? Vel, da er jo dette det du strikker 🙂

 

SNAKE TWIST
One Size

 

 

 

 

Designet av Nina Ruth

 

Nå er det ikkje bare hu mor som kan få seg en twist, men også de små 🙂 Her kan du jo strikke til alle niese dine, ja og selvfølge barn og barnebarn. ALLE skal få 🙂

 

TWIST JUNIOR
Fra 1 år til 12 år

 

 

 

 

Designet av Nina Ruth

 

Dette var jo i grunnen ganske så søtt ♥

 

KNUTEMOR JUNIOR
Fra 1 år til 12 år

 

 

 

* * * *

Ok, da er Taxisentralen stengt for i dag! Treningsklær er vasket, hengt til tørk og klar for ny økt i morgen, eg der i mot har fortsatt ikkje fått noe uniform *ler*. Nå må eg neste le HAHA Fikk beskjed i dag når eg hentet Dib at me må ordne hotell i Trondheim selv i januar, helt greit, MEN håndball EM starter samme fredagen som Dib skal reise! Noen som har hørt om fullbooket eller? Har funnet et rom på City Living og venter bare på klarsignal fra de andre han reiser sammen med. Har du kjennskap til dette hotellet? Greit? Vil jo tro at 3 gutter på 17
skulle klare seg rimelig greit hehe

Ble slettes ikkje så mye avslapping og opplading som planlagt i dag, men nå har eg i allefall planer om få strikket ei stund før eg bare kapitulerer og kryper til sengs. MÅ være litt opplagt i morgen for eg må få kontroll
på det som skal gjøres i løpet av uka 🙂

 

 

 

KOS DEG 🙂

 

 

 

 

Go`klem fra ei Sliten Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg