Lekkert og helt Gratis Strikkeoppskrift

Designet av Sara Newman

 

Noen sier vinteren blir lang, andre er optimister og mener våren er like om hjørnet (så kalt drømmere….*fniser*) Uansett er et godt pannebånd (Liker bedre å si headband eg..) Lekkert, ikkje minst, og diagrammet du skal følge ser veldig bra og tydelig ut.

 

 

 

Designet av Sara Newman

 

Det er strikket på pinne 4 med ullgarn som er ca 100 m pr 50 gr. Mulig du heller ville strikket med pinne 3-3,5, men med mønster av dette typen kan det være lurt å legge seg på 4 slik at det ikkje blir for kompakt 🙂
Strikkefastheten er 21 m

 

IRISH DIAMOND HEADBAND
Bildene over
Str Voksen
Gratis Strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

 

I dag skal eg bare starte dagen på det Rene og Luftige Hobbyrommet som eg “barberte” i går 🙂 Det var helt nydelig! Kan være barføtt der inne nå uten å få så mye som et glitterkorn under beina! Ahaa så digg, men det varer nok ikkje lenge….eg er i gang med å perle og motivene skal selvfølgelig glitres til slutt….

Eg skal ikkje gjøre en dr…t i dag, bare surre før eg må ut en tur i ettermiddag. Siden eg likevel skal ut svinger innom posten å henter den nye turbuksa og brodder som eg bestilte forrige uke 🙂 Det blir bra, og ja…eg har gode intensjoner for nyåret 🙂 I morgen er planen å ta julehandelen siden lille julaften er på fredag og da har eg kun en avtale medjulepysjen og intet annet 🙂

 

 

LAG DEG EN GOD DAG

 

 

 

Juleklem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg