Hobbyåret 2023 er startet!

 

N Y D E L I G ! Hobbyrommet er fritt for jul og det dufter nyde Rosa (Blomster) Jif 🙂 Nå er eg SÅÅÅÅ klar for nytt Hobbyrom og det starter i dag! Fordelen med å være Hobbyfreak er at det er helt ok! Akkurat på samme måte som eg er heelt inn i jula allerede ved utgangen av august 🙂

Planer for det nye året? Vel, eg har allerede gitt et løfte som eg har store planer om å overholde, og det er å reise til Bergen en gang på våren – Ble ikkje sååå mye tid sammen med Vivian og det vil eg veldig gjerne ha mer av, så da har eg en avtale med henne om det 🙂 Kjenner på det at noen fine vårdager i Bergen slettes ikkje er å forakte ♥

 

 

 

 

Hvis man ser bort fra de store skuffene min er Hobbyrommet nå striglet og fullstendig støvfritt! Ahaa kan ikkje få sagt hvor nydelig det er! Bare det å tørke støv (VASKET!) perlehyllene er en heldagsjobb skal eg si deg, for ikkje å fylle begge perlekommodene og sette skuffene etter farge….Har et snev av OCD og det er veldig fremtredene når eg rydder – Elsker system og eg kjenner eg gleder meg til å pakke ned julen for da MÅ eg systematisere boden på nytt *Tilfredsstillende* Men altså, eg skal nyte det julepynta hjemme mitt først da 🙂 Eg er ikkje helt nuts heller!

 

 

 

 

Så deilig!

 

 

 

 

Har fortsatt håndlaga maskemarkører hengende her. Fortsatt salg: De koster 50 pr stk, men kjøper du 5 betaler du for 4, altså 200 ,- Bare å sende meg en mail ([email protected], eller sms 93899225)

 

 

 

 

Det nye Hobbyåret mitt starter med den nye perleboka til Anja Takacs, har så vidt sett i den og perlet meg ei Ildflue 🙂 Trooor ikkje gutta mine blir sååå begeistret om eg pynter uteområdet med havfruer & Co derfor har eg en plan hvor det muligens kan passe bedre! Hvor dette er kan eg ikkje helt si ennå for eg må sjekke det ut først hehe Uansett, ei Havfrue er aldri feil og det finnes alltid en plass ♥

Gleder meg til å se hva det nye året har å by på, en ting er sikkert og det er at det kan neppe bli verrer enn 2022 – Det skal ganske så mye til, og husk: Er slettes ikkje alt eg forteller i bloggen.

 

 

 

 

Nå skal eg kose meg, det må du også 🙂

 

 

NYT KWELLEN

 

 

 

 

Juleklem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

5 kommentarer

Siste innlegg