Lekre Sokker + “Holiday on Ice” på bygda!

Designet av Andrea Mowry

 

Er i grunnen snart tom for hva eg kan skrive om sokker….det er bare så mye lekkert, ja det ene paret er lekrere enn det andre og det blir kaos både i kurvene mine, OG i hodet!! Tiden strekker ikkje til uansett hvordan eg snur meg! Det er sååå mye eg vil og har lyst til å strikke, eg burde ansatt en gjeng med strikkeassistenter…!
*Mor mi må bare vinne i lotto først*

 

 

 

Designet av Andrea Mowry

 

Godt eg kan lagre alt eg vil “Der ute” i det store “Intet”, skulle eg har printet alt og satt det i perm slik eg gjorde helt i starten, ja da hadde nok garasjen vært full av mitt stæsj! Vel vel, det eneste eg kan si er: “Liker du disse, grabb de til deg og finn ei ledig stund og bare nyt hver eneste maske i det deiligste sokkegarnet du vet!” For å støtte opp om våre egne litt så kan eg jo anbefale Kate sitt Nettbutikk HER INNE om du skulle trenge noe lekkert garn! Hun stakkars har brukket håndleddet og DET er for meg et mareritt! Eg er sååå redd for hendene mine og eg kan jo si så pass; Det frister ikkje en plass på måtte ut i dag! Tananger er speilblank av IS!

 

 

CRASPEDIA
Bildene over
2 størrelser

 

 

 

* * * *

 

 

 

Dagen i går ble et texas for vår del når det kommer til den vinteren som egentlig ramlet rett i hodet på Ali! *ler* Hva som skjedde kan du se HER, men sent i går kwell fikk nå han og Amira bilen opp hit i gata igjen og hjulskiftet ble utført 🙂 Eg fikk skiftet dekk på fredag, og før det har det ikkje vært behov fordi me hele tiden har hatt flere + grader. Syns det er unødvendig å kjøre på vinterdekk eller pigg om ikkje behovet er der. Anyway, leser nå på Tananger Gruppa at det er IS over alt her ute ved havet, Kommunen skriver så i gruppa at de har satt ut sand nede ved kirka, det er bare å hente og strø HELT gratis!?!? Eg holdt på å le meg ihjel! Lurer på hvordan de tenker at tanangerfolket skal kunne hente den sanden?? Ta på seg brodder og gå i skyttetrafikk til kirka? Mange rapporterer at de kommer seg ikkje en gang ned, opp eller ut på den såkalte hovedveien her på bygda….skal de da altså bare seile ned til kirka? Tror det hadde vært enklere og garantert rimeligere å fått inn en traktor som kunne strødd i alle smågatene og ikkje bare på hovedveien. Frister jo ikkje det FNATT å måtte opp på Nunstein for
å hente mor mi….tror om eg skal be henne om å sette seg på en kjelke og bare komme seg ned på Ringen,
ja så kan eg plukke henne opp der!? Hmm

Det lukter lårbeinsbrudd- og håndleddsbruddREKORD så det synger etter!

 

 

BLI HJEMME OG HA EN HERLIG
DAG UNDER PLEDDET

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg