Lekre Votter – Gratis Strikkeoppskrift

Designet av Traci Scott

 

Er virkelig inne i en vottestim om dagen, bunner nok muligens i at eg akkurat nå strikker et par votter selv!
Ser veldig bra ut så langt…fant ut halvveis i første vott at det faktisk hadde vært lurt å brukt litt tjukkere pinner etter vr.borden….Var litt redd for at de ble for store, men nå har eg rekket opp og strikket alt på nytt 🙂

Vottene på disse bildene er vel muligens mer av den lekre sorten, litt extra lange er det også. Deilig på de litt kaldere dagene, er jo allerede kommet snø(?!?) flere steder, våknet til 10 gr her i dag….
Plutselig ble det varmere igjen!

 

 

 

 

Designet av Traci Scott

 

Disse vottene er strikket i tynt ullgarn; Knit Picks Palette, dvs pinnenummer 2,50 +/-.
Muligens best å sjekke strikkefastheten her.

 

ICE FLOWERS MITTENS
Bildene over
En størrelse – Dame M
Gratis strikkeoppskrift

* * * *

 

 

 

Våknet litt stiv og støl i dag, sånn er det alltid når eg ikkje har sovet hjemme. Alex (<—The Kitten) har oppført seg eksemplarisk og eg sovnet på sofaen i går kveld. Eg var sååå trøtt, men satt her å ventet på at han skulle komme inn derfor hadde eg tatt dyna inn i sofaen. Når han endelig kom inn litt etter midtnatt kunne eg lukke vinduet og POFF så sovnet eg her på sofaen hehe Våknet i 8 tiden stiv som en stokk *ler* Tenker eg slenger litt her ute før eg kjører hjem, må ta å rydde opp etter meg også vettu – Ikkje for at eg har rotet så mye da 🙂

 

 

 

HA EN FIN DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg