Litt tidlig kanskje?? – Uansett, her har du oppskrift!

Designet av Stephanie Pokorny

 

Det er helt sant at me som “driver” med hobby og diverse må starte litt før alle andre, men eg e på langt nær ferdige med jula altså – Ingen fare! Men du kan då veta at når ei høne som dette popepr opp bare må eg!! Sååå, har du planer om Eggjakt til påske har du i det minste oppskrifta nå, det er bare trosse julehysteriet å sette i gang 🙂

 

 

 

 

Designet av Stephanie Pokorny

 

Denne er stor nok til de fleste, skulle du trenge den i mindre størrelse, f.eks til barn så skriver designeren at du bare bruker tynnere nål/garn 🙂 Easy Peasy 🙂 Så hvis du har ei høne å plukke med noe….Ok?

 

CHICKEN HAT
Bildene over
En størrelse, passer de fleste

 

 

* * * *

 

 

 

Skal me bare ta været først? Ok…la meg sjekke…*Stapper hodet ut vinduet*.…Ja, akkurat som eg fryktet, der fløy hele parykken og vettet avgårde og lokket til naboen sin putekasse ligger midt på terrassen vår…Ikkje sant! Det blåser kan du trygt si, men sola skinner så takk og pris for at det ikke regner i tillegg!!

I dag starter JULAS Sprøeste prosjekt, bare nevner det! Eg skal ut om ikkje så lenge å leverer fra meg alle julestoffene eg har kjøpt, syersken sitter klar ved maskinene!! JuHuuu dette er sååå spennende! Det e så gale vettu Ho Ho Ho Mitt sanne jeg skal ut å danse om ei stund! Må uansett ut for eg må til Dyrlegen å hente tørrfór til Milo! Har fóret han med kyllingpålegg siden eg la meg i går for å stoppe hylinga etter tørrfór! hehe

 

 

LAG DEG EN FLOTT
BLÅSBORTDAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

1 kommentar

Siste innlegg