Lyst å strikke enkle Julegaver? -Gratis Oppskrifter!

Designet av Destiny Meyer

 

Mange ganger har eg hørt f.eks: “Eg er ikkje flink nok til å strikke (jule)gaver!” Vel, her har du flotte votter, noe som alle trenger mer enn en gang i løpet av vinteren og du trenger ikkje være en proff.strikker for å fikse det 🙂 Er du veldig usikker på egne strikkeferdigheter så kan “Jukse” og gjemme småfeil i garnet! Det er fult mulig! Disse kan du f.eks strikke i Lima eller Nepal type garn, litt sånn halvtjukt vettu. Sleng på en tråd med kidsilk i tillegg, da kan du klare å gjemme litt skjønnhetsfeil og til gjengjeld får du litt pusete og lekre votter som varmer etra godt!

 

 

Designet av Destiny Meyer

 

Nå har du muligheten til å imponere stort på Julaften! Strikk votter til alle, ja store som små –
“Alle skal få” er det noe som heter 🙂 Husk at det er TANKEN som teller ♥

Hvis du skulle ønske enda enklere votter så har Tin Can Knits DISSE VOTTENE (<–Gratis) som passer til hele slekta, eller f.eks DISSE! Det finnes KUN muligheter og overhodet ingen begrensninger 🙂
Mesk deg i flotte oppskrifter og kos deg!

 

BROKEN RIB KNIT MITTENS
Bildene over
Str små barn til voksen mann
Gratis Strikkeoppskrift

 

 

* * * *

 

 

Tja, så langt har i grunnen søndagen vært veldig fin! Eg har fått malt en del + DibHassan og eg har vært ute å kjørt i en times tid. Det er sååå koselig for han kjører så trygt og godt, ja det blir som om han bare er ute å lufter meg. Hører på musikk, skravler og han bare kjører i vei. Planen vår er å få kjørt hver dag og siden han trener nesten hver dag er jo ikkje det noe problem. Ååå eg ble ganske sulten når me var ute så det var nummeret før eg sa han skulle kjører innom McDonalds! haha Det er en plass eg aldri oppfordrer å gå, men eg var så sulten! Heldigvis så sa eg ingenting og når me kom hjem sto Ali å bakte “Manaish” (arabisk frokostpizza) Ahaa JAMMY, det er så digg, straks ferdig og det dufter himmelsk!

Før eg helt tar kwell skal eg male litt mer på AlveHuset, og såååå skal eg perle et perleri før eg inntar Go`stolen for å strikke resten av kwellen 🙂 Er i gang med vrangborda på første arm så her er det bare å gønne på! Kjenner at NÅÅ har eg brukt for Denne Deilige lette Ullgenseren ♥ Akkurat nå skinner faktisk sola!

 

 

FORTSETT Å NYT
SØNDAGEN!

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg