Lyst å strikke lekkert Babyteppe? -Norsk strikkeoppskrift

Designet av Ingrid Aartun Bøe (Foto: Spacegoat)

 

Altså, babytepper...♥…Er noe eget ved å strikke det syns eg, er liksom noe av det første gjerne en nyfødt får.
Det lille nurket pakkes inn og ligger der, mykt og varmt, trygg og helt fredelig ♥ Så nydelig! Akkurat dette teppet har eg strikket 3 stk av om eg ikkje husker feil – Sluttet å legge ut prosjektene min på Ravelry for noen år siden så helt oversikten har eg ikkje lenger. Uansett, husker teppet som et kjekt teppe å strikke. Enkelt mønster som lett memoreres og akkurat nok variasjon til at det verken blir for komplisert eller kjedelig. Skal jo tross alt strikke frem/tilbake et stykke – greit å ikkje gå lei *ler*

 

 

 

Designet av Ingrid Aartun Bøe

 

Eg strikket mine tepper i dobbelt Babyull på pinne nummer 4,5 mm så det er absolutt overkommelig og det vokser rimelig kjapt 🙂 Absolutt et teppe eg kan anbefale og skal ikkje se bort i fra at eg sikkert strikker flere etter hvert 🙂 Om det skulle være småfolk på vei i den krets bør du kanskje plukke med deg dette teppet – Min tanke er: TENK å hatt dette i voksen størrelse…sukk…det hadde gjort seg sååå bra her på sofaen, og der kom eg søren meg på Dette Feite Teppe som eg absolutt burde fått ferdig….Det ligger i en kurv rett her under skrivebordet…egentlig en skam at det ikkje er ferdig…Om ikkje for noe annet så burde teppet mitt blitt ferdig kun fordi strikkepinnen det henger på er sviiindyr! *ler hjertelig*

 

PINE FOREST BABY BLANKET
Bildene over
Str 67 cm X 82 cm
Norsk Strikkeoppskrift

 

 

* * * *

 

 

Lørdag og sola skinner (enn så lenge!) Planen min er å hoppe i bilen og svinge ned på posten med noen pakker – Greit å få de ut av hus 🙂 Ellers skal eg roe ned tempoet litt, er i grunnen lit eå gjøre siden eg fylte opp alle tørkestativene i går 🙂 Er ingen vits med å henge de ut for hurtigtørk, DA blir det travelt da: Inn og ut mellom regnbygene *ler* Ali har meldt seg helt frivillig til kjøkkentjeneste i dag og skal servere Mansaf! Det er knallgodt! Det er nappet kalkun og lam, blandet sammen med ris, stekte mandler og valnøtter + diverse krydde som eg ikkje vet hva heter (Et knips av ditten og datten – arabiske krydder) Serveres med Lab`n m/agurk. Dette vil da si at eg bare kan surre videre inne på Hobbyrommet med verdens beste samvittighet!

 

 

HA EN FLOTT LØRDAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg