Nå HASTER det!!

Reklame | Knit At Home - House Of Yarn

Foto: Vibbedille

 

Er jo ikkje til å legge skjul på at det er fort gjort å glemme et prosjekt, det gjør eg ofte…Satt her å ante fred
og ingen fare vettu, Ali sov, eg strikket og så på serie (me har pause i dag!) og PLUTSELIG sto eg på hode inne
i garnhyllene mine! Kom plutselig på at eg har jo et gigantisk prosjekt som eg lovet de her hjemme skulle være ferdig når stua var ferdig…Pga vannlekkasjen her i stua som me har slitt med siden september fjor
tenkte eg at eg hadde gode tid…Vel

 

Foto: Vibbedille

…sannheten er jo den at denne biten her varmer vel stort sett KUN føttene! Så ja, her må noe gjøres derfor eg har gitt meg selv en frist freeeem til…Hmmm…Tja, skal me si utgangen av september?? Det er vel da det begynner å bli kaldt, ikkje det? Når de lange strømpene eg holder på med er ferdig + et annet prosjekt som ikkje er så stort er ferdig, DA skal dette teppet fram igjen! Eller egentlig?? Dette GIGA-Teppe er ikkje et prosjekt som bør få 100% ATTENTION, da ryker både nakke og skuldre, så la oss si det sånn: Når strømpene er ferdige da skal teppet fram sammen med “det andre” prosjektet som eg skal starte på 🙂 Jepp, da har eg en avtale med Rundpinne nr 30 mm 🙂 Ikkje så gale som du kanskje tror, men fornuftig å ta litt pauser. Strikk i ca 20 min, strikk på noe annet osv *tommel opp*

Men, det må eg si; Selv om denne pinnen både er kjemptykk og flott, er det mye lettere å strikke med enn hva de fleste ville ville trodd 🙂 Æ låver! Sjekk den ut HER INNE 🙂 (Ser jo nå at de er utsolgt, men den kommer nok tilbake)

 

Foto: Vibbedille

Garnet er morsomt! Ja haha det er jo så tjukt, men likevel så herlig mykt og det gjør det enkelt å strikke med + at det er 0% syntet i det! LOVE!! 100% ull er det beste til et deilig sofapledd, ikkje fortell meg noe annet 🙂 CHUNKY WOOL finnes i hele 16 deilige farger og da eg fikk garnet i hus i fjor hadde Ali og eg i forkant en diskusjon;
Han ville jo nok en gang kun ha ORANSJ, derfor ble det grått siden det var den eneste fargen me ble noenlunde enige om *ler* (Eg ville jo helst hatt Oker!) Garnet kan du ta en kikk på HER INNE 🙂 Oppskriften e
r min egen
og når teppet er ferdig skal eg gi den til deg 😉

 

* * * *

 

Dib kom nettopp ramlende inn dørene her etter 2 døgn på sjølstyr samme med 3 kamerater på ei hytte 🙂 Jepp, de har hatt tidenes mini-ferie og som eg nevnte har de koset seg glugg ihjel og har allerede beste en tur til – før skolestart 🙂 Ali sto også akkurat opp så nå var Me-Time over. Siden HBO kødder litt om dagen måtte eg som sagt ty til Netflix i går kwell og nå mens eg har strikket og koset meg. “The Resident”  (–> Anbefales!)
var serien eg endte opp med 🙂

Har i grunnen ikkje noe særlig planer for kwellen annet enn å strikke! Blir ganske mørkt her om kwellen siden begge taklampene er borte (Får nye på fredag eller lørdag) men har en stålampe med med sånn spott på så eg er mer enn berget. Ekstra koselig blir når eg fyrer opp litt telys 🙂 Så ja, det var mine planer, hva med deg?

 

 

NYT KWELLEN!

 

 

 

 

Go`klem fra ei Fornøyd Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg