Lyst på en tøff Juletre SKOG?

Designet av MJ’s Off The Hook Designs

 

Dette er vel noe av det fineste (Eller kuleste?) eg har sett av hekla juletrær! Trenger jo slettes ikkje være så avansert for at det skal slå an 😀 Enkel konstruksjon, tjukk heklenål og tjukt garn, ja så får du altså en aldri så liten skog som kan stå foran peise, på hylla, på gulvet m.m. Det er litt størrelse på disse ser du, det blir et blikkfang rett og slett 😀 Hvis du vil lage stammen på trærene i kanelstenger slik som på bildet, da anbefaler eg en tur innom på en internasjonal butikk. Det nytter ikkje med hel kanel fra vanlig matbutikk….2-3 stenger pr pose gjør lita nytte, kjøp større pose til en rimelig penge og lag deg en skog! Akkurat det fikk eg lyst til så kanskje eg må svinge innom IMS? Du kan selvfølgelig lage deg stamme av hva du vil, kanskje du har en bedre idé? Tre i hagen som trenger
å “klippes”? Plukk litt grener og vips blir det en fin stamme 😀 Ellers kanskje bare lime litt bark på litt papp som du ruller i passe størrelse? Mange muligheter som ikkje trenger koste ei krone 🙂

Dessutene kan du jo bruke det garnet du ønsker, trenger ikkje være like tjukt som oppskriften krever.
Noen trær er små, og andre store – Variasjon vettu 🙂

 

 

 

Designet av MJ’s Off The Hook Designs

 

There’s so much humanity in a love of trees, so much nostalgia for our
first sense of wonder, so much power in just feeling our own insignificance when
we are surrounded by nature.
– Muriel Barbery

 

(Det er så mye menneskelighet i denne evnen til å være glad i trær, så mye lengsel etter de første tingene som gjorde oss betatt,
det ligger så mye kraft i det å føle seg ubetydelig midt ute i naturen.)

RUSTIC FARMHOUSE TIERED TREES
Bildene over
Str 28 cm – 35 cm høye

 

 

 

* * * *

 

 

 

Litt tidlig i seng, tidlig opp! Skal prøve å komme meg tidlig avgårde også. Når det blir flere steder hvor eg skal innom er det greit å starte tidlig. Føler, eller nei, det er tilfellet: Rushet starter tidligere om torsdagen, omtrent samme som fredagene, så jo nærmere eg kommer inn mot Stavanger jo mer trafikk/KØøøøøø…..! Prøve å unngå det 🙂 Eg skal starte i Hillevåg siden det blir fort kaos der når klokka nærmere seg etter kl 14, skal inn dit å kjøpe meg JULETRE!!! Woop Woop! Det skal bli såååå kjekt! Er en del år siden me hadde det sist, hadde litt plassmangel en stund, men nå trenger eg bare sette en stol ut på boden så går det greit 😀
Har også funnet ut at me har ikkje plass til flere planter her i heimen!

Vel, det nærmer H E L G noe som betyr??
Ho Ho Ho I morgen er det trekning av JULEKOS Nr 2 –
hele 4 gaver skal deles ut denne runden, du kan bli med HER INNE!

 

 

KOS DEG OG HA
EN FIN DAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg