Lyst på et Nytt Sjal? – Gratis Strikkeoppskrift

Designet av FadenFreundin

 

Et deilig sjal som både er flott til sommerkjolen og til å surrer godt rundt halsen under vinterjakka 🙂
Ja det blir nesten som et skjerf vinterstid siden det er laaangt og smalt 🙂 Garantert herlig å strikke,
ja det er vel noe eg nesten kan love deg 100%!

 

 

 

Designet av FadenFreundin

 

Lekkert mønster, ikkje det? Først strikker du bare frem og tilbake i riller før du virkelig kan kose deg med en bred og deilig mønster (Lace) bord 🙂 Du vet? Det beste til slutt!

 

VERGISSMEINNICHT
Bildene over
Str 40 cm X 170 cm

 

 

 

* * * *

 

 

I dag var eg jaggu meg våken og oppe før kl 8 og sola skinner! Dagen kan bli fin den da! Skal ikkje bli de høyeste temperaturene, men skal ikkje klage over 15. Litt mer kjedelig er at det IGJEN er meldt regn… Jaja, i går ferdigstilte eg Krakk Nr 2 med temaet Frozen og Elsa, du kan se den HER INNE om du vil. Å ja, den ble ganske så fin om eg kan si det selv ♥ Har en krakk til her hjemme som skal perles, men eg lurer på om eg kanskje skal prøve meg på det serveringsbrettet først? Det blir uansett ikkje med det først i dag for eg får snart litt besøk og det skal bli koselig 🙂 Lenge siden, ja veldig lenge siden, ja lenge før korona landet er det siden me hadde besøk så det blir bra 🙂 Eneste eg skal gjøre nå etterpå er å bare slenge moppen over gulvet. Når eg har skyvedøra åpen hele dagen blir det litt sånn sandfølelse over støvet på stuegulvet og det må bort!

Ellers så vet eg ikkje? Kanskje det blir handling senere? U never know, uansett er det snart helg 🙂

 

 

LAG DEG EN FIN DAG
OG KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

1 kommentar
    1. Vakkert sjal, og en veldig fin og frisk farge 🙂 Kos deg med besøk, ikke ofte her heller. Egentlig ikke SÅ ofte, før Corona heller. Mer vanlig å treffe hverandre ute i byen her 🙂

Siste innlegg