Lyst på noe godt?

 

 

Fredag og lørdag betyr som regel kosemat, snacks, eller bare noe du liker extra godt – I allefall har det vært slik hos oss i alle år. Stort sett har det vært ungene som har bestemt helgemenyen. Eg bestemmer for det meste min egen meny, spesielt når det er frityrstekt mat til middag. Derfor er det digg å ta noen kjøkkenøkter
i blant; Lager mye av det eg liker og så porsjonerer eg maten og har den i fryseren. Nå i kveldingen har eg koset meg med hjemmelaget Spicy Søtpotetsuppe 🙂 Den tar litt tid å lage, men når du allerede har den frossen i zipposer er det fort gjort.

 

 

 

 

 

Suppen er mer mettende enn en “vanlig” supper, den er en del tykkere. Likevel blir eg ikkje sånn god
og mett uten å spise en haug med suppe – Derfor stedet eg en pakke med kalkunbacon on the side 🙂
Crispy og snadder! Ikke minst er det sunt, samtidig som du føler at du skeier ut haha

 

 

 

 

 

Sånn litt extra rister eg litt nøtter og gresskarfrø! Drysser til slutt over frisk Coriander 🙂 

 

 

 

 

 

Fredag og helg, herlig med friske blomster på bordet! Søs og de hadde fått roser levert på døra i dag, eneste “problemet” er jo at de er på hytte – Kjekt for meg! Da kunne eg kjøre ned dit å hente meg nydelig roser ♥

 

 

 

KOS DEG!
God Helg – Nyt Den!

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂 
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

3 kommentarer

    1. Ser veldig godt ut, men mest blir jeg misunnelig på hvor flink du, og flere på blogg, er til å ta gode fine matbilder. Jeg får liksom aldri til det der… ☹️🐰

    2. Det så skikkelig godt ut. Jeg fikk lyst til å gå på veggis-kafeen min oppi her i dag og spise indisk. Den ser omtrent sånn ut. Uten kalkunbacon da 😀

Siste innlegg