MÅ bli mitt neste prosjekt!! -Gratis Norsk Strikkeoppskrift

Design av Hrönn Jónsdóttir/ House Of Yarn/ DSA

 

Denne poppet opp i mitt synsfelt her om dag….Ja, Ja og JA! Føler absolutt for å strikke denne….! Eneste minuset for meg er at den starter nede og det er isydde armer…! Noen ganger har eg strikket frem/tilbake fra ermene
og opp for å slippe symaskinen og andre ganger har eg kjøpt meg den tjenesten…
sistnevnte er desidert den “kjekkeste” 🙂

 

 

 

Design av Hrönn Jónsdóttir/ House Of Yarn/ DSA

 

Siden eg vil ha den akkurat som på bildet tenker eg å bare kjøpe en garnpakke 🙂 Den strikkes med diverse garntyper og ikkje minst flere farger – Greit å få ei eske med alt eg trenger da,
må bare vente til “kunstnerlønna” er på konto 🙂

 

BYKLE GENSER
Bildene over
Oversize modell – Fra 106 cm til 142 cm i overvidde
Norsk og Gratis Strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

 

Var tidlige opp i dag og allerede er det 9 grader, lover greit dette! Fornøyd etter en vellykket kwell i går har eg sovet ganske så greit. Straks ut å farte, skal innom legen en tur og så blir det litt helgehandel 🙂
Me får preikast mer litt senere

 

 

 

LAG DEG EN
GOD FREDAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

7 kommentarer

Siste innlegg