Vellykket Start!

 

Jammen ikkje verst når storesøs og eg seiler inn på Losen ti på 6 og det allerede sitter 4 stk å strikker på et av de reserverte bordene – Det lover jo veldig bra! 🙂 Me har jo selvfølgelig vært litt spente, og det var jo litt sånn:
“Jaja i verste fall så får me sitte her å strikke alene”, men sånn ble det ikkje – Det kom hele 17 stk! Extra kjekt når man treffer igjen kjekke damer som man ikkje har sett på år og dag selv om man bor i samme bøgd!

Det var veldig koselig!

 

 

 

 

Losen er virkelig et innbydene sted, det må eg si – Eg følte eg var UTE, om du skjønner, trenger slettes ikkje dra helt inn til Stavanger for å få den følelsen 🙂 La meg bare nevne: Kake- og dessertdisken er til å dåne av! Vel greit om du skulle få et søtsug! Eg nøyde meg med 2 kopper go`saker: Først en Mocca og så en Latte 🙂 De har utrolig mye godt både til koppen og glasset + god drikke av alle slag både på flasker og boks 🙂 

Er du skikkelig sulten så er det perfekt å droppe innom her om torsdagen for da står komla på menyen 🙂 + alt det andre gode de serverer! Tenkt det du, først en deilig middag og så kan du bare fortsette med strikketøyet i koselig selskap – Kan jo nesten ikkje bli en mer avslappende innkjøring til helga, fredagens arbeidsdag vil gå som en lek 🙂

 

 

 

 

Til slutt var det en flott og livlig gjeng som så ut til å kose seg, dette skal jo selvfølgelig gjentas: Hver torsdag i oddetallsuker, å ja….HELE sommeren! Ser ikkje vitsen med å ta sommerferie! Ingen er vekkreist hele sommeren, ei heller reiser alle bort samtidig 🙂 Kanskje, om sommeren virkelig byr på seg selv så kan me finne
et flott sted å sitte ute? Mange idylliske plasser her i Tananger 🙂

 

 

 

 

Dette syns eg var skikkelig jysla gildt selv om eg måtte stikke en time før slutt, sånn er det noen ganger 🙂
Nå er det bare å glede seg til TORSDAG 27. APRIL da fortsetter me der me slapp i kwell.

 

 

 

TAKK FOR EN
FLOTT START!

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

6 kommentarer

Siste innlegg