Må nok sy 100 potetsekker nå…!

 

Da vil eg tro eg har det som trengs! 10 m “fin” strie og noen ruller rødt “silke”bånd i div bredder. Å nei, eg skal så visst ikkje sy 100 potetsekker…Strien skal bli med på Solamessen og være underlag i standen min, på bordene altså. Hadde egentlig ikkje tenkt å gjøre den julete, men eg slo fra meg hvitt stoff som eg hadde på Strikkefestivalen i fjor og tenkte at strie ville bli litt lunt og koselig. Røde silkebånd trenger eg uansett og når de har ruller med 25 m kjøper eg bare de breddene eg vet eg bruker. Mulig eg kan dandere litt silkebånde på bordene…får se hvordan eg trixer det det til, tror det blir koselig okke som 🙂

 

 

 

 

Men hva i alle dager skal eg gjøre med 10 m strie etterpå?? Ja foruten å sy 100 potetsekker!?? Da eg var liten ble det jo alltid julepost, hvert år på barneskolen…Nå er det jo lite julekort i postekassen…Hmm joda, eg kan gjemme hele rullen i tilfellet det blir messe en annen gang også, men om noen har en stilig
idé til noe så hører eg gjerne om det 😀

I dag er det rusket og surt ute, kjenner at formen er laberTror rett og slett eg er litt forkjølet!?!?! Sitter å oppdaterer postlevering og nå er det kun 2 stk før meg!! Ali har styrt i vei så nå står både komfyr og vaskemaskin på utsiden og vaskerommet er i det minste skurt og delvis tømt! Ikkje verst! Det gledes og skal bli tipp topp! Gleder meg i grunnen mest til skjermen kommer og sååå skal Amira sette opp mac`n, der med hører du nok ikkje særlig mer fra meg i løpet av helga…! *ler* Skal bli gøy, garantert mye banning også,
mange år siden sist eg klunket på en mac!

Ungene ramler nok snart inn dørene her og da er det ikkje så lenge til middag,
sushi til ungene og kinamat til oss – Blir kos det!

 

 

 

HA EN FIN KWELL

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg