Med eller uten fingrer? ~ Gratis Strikkeoppskrifter

Designet av Marjukka Vuorisalo

 

Dette er noe av det stiligste eg har oppskrift på når det kommer til votter/hansker og skulle absolutt ha strikket meg et par! Garnforslag som popper opp hos meg er Finull og Arwetta, måtte blitt Finull da 😀 Annet sokkegarn kan også fint brukes, bare sjekk strikkefastheten så det ikkje blir noen overraskelser 🙂

 

X-RAY
Bildet over

 

 

 

 

Designet av Yuko Nagakura

 

Om du ikkje er en dreven fingerstrikker så kan det jo være greit å starte med en noe enklere variant uten mønster. Eg har alltid falt for strikka fingerhansker, men faktisk aldri gjort ferdig et par…Selv om fingrene som regel er superenkle ramler eg helt av…10 stk liksom som skal strikkes!! *ler*

 

FINGER GLOVES
Regulerbar størrelse
Gratis Strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

OK, da fortsetter man med dagen i dag – Forhåpentligvis i mål snart…Sukk…Skal ut en tur om noen timer, men ellers så fortsetter perleprosjektet på Hobbyrommet. Blir en del glitter så eg har det snart på maten haha Ååå men det blir sååå fint! ♥ Det er så mye eg har lyst å lage nå utover våren, ja ikkje bare av perler, men flere ideér begynner å ta form. Irriterende når den kreative hjernehalvdelen ikkje får “jobbe” i fred fordi det er så mange forstyrrelser som krever at eg må tenke en del fornuft (og stategi??) inni mellom! Skulle ikkje vært lov! *ler høyt* Etter det narsissistiske innlegget mitt i går har eg ganske mange historier i “boksen” min og det er ufattelig hva flere av dere har opplevd! Uansett hvor trist og tragisk mye er, er det godt å se at eg ikkje er det eneste! ♥
Man lurer jo noen ganger på: “Er det eg som er helt idiot eller??

 

 

 

LAG DEG EN GOD DAG
OG KOS DEG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer
    1. Jeg løste ‘fingerproblemet’ ved å bruke til ‘genserfavorittløsning’ Top-Down *S* Riktignok for ‘halve’ fingre, men såååå deilig å bare kunne strikke rett ned etterpå *S*

      Lykke til *S*

Siste innlegg