Mini GLAM og Fanden på veggen!!

Reklame | Du Store Alpakka - House Of Yarn


Det var nesten bare en selvfølge etter at eg var ferdig med GLAM-Sokkene at det også MÅTTE bli et par med Mini-GLAM! Regner med at du gjerne også skjønner hvorfor? *smiler* Det går faktisk skremmende fort å strikke så små sokker, ja selv med alle de trådene som eg surrer sammen å strikker med.
Meeen, kun det beste vettu for superinspirerende mennesker ♥

Selvfølgelig er også Mini GLAM strikket i Sterk og BLING

 

 


Dette er sokk nr 2 så eg har litt å potle med etterpå og da skal eg også kose meg med siste episoden av Harm&Hegseth. Ler alltid så godt når eg hører på de 2 der altså!

Ang den pinneholdere eg bruker her (som eg faktisk veldig ofte får spørsmål om) så kan eg jo sit at det er den beste varianten eg har vært bort i! Har prøvd meg på en del serru, ja opp gjennom åra. Hvis du smyger deg inn HER en tur så finner du de om du skulle ønske deg en eller flere 🙂

 


Sjekk kor heldige eg er da!! Vel, det er jo ikkje sikkert du vet hva dette er, men det er altså en Vape (En damper). Fikk den i gave av Amira i går JuHuuu Har vært 100% røykfri nå i 6 mnd og eg har en stund ønsket meg en kraftigere Vape fordi det er en del av de Frukt Juicene eg ikkje kan bruke som eg vil på den eg har. Du kan si eg har svidd en del colier fordi Juicen er for “tynn” til de coilene eg har brukt, men nå kan eg dame de store jordbæra, for ikkje å snakke om vannmeloner! haha Tenk at noe så “enkelt” som dampte jordbær skulle få MEG til
å slutte å røyke? Etter 30 år med Petterøe`s!?! Det er ganske så utrolig og det rareste er jo at eg ikkje har savnet tobakk en eneste gang! Uten at det er noe form for reklame kan eg jo anbefale deg å prøve om du mener at du ikkje klarer å slutte å røyke, for det er faktisk et håp for alle!! Det beste er jo at å Vape koster jo bare en brøkdel av hva det koster å røyke og dette er jo kun DAMP!! Merker det veldig godt på kroppen at tobakken er ute av livet mitt! Som eg har sagt tidligere så skjønner eg NÅ hvor jævlig det
i enkelte situasjoner for antirøykere, ja for nå er eg jo en sjøl!

 


Vettu ka?? Eg trooor eg så fanden på veggen med en gang eg våknet i dag!! Vanligvis når eg våkner så står eg opp med en gang, men i dag bare trakk eg dyna over hodet og sov litt til for eg VISSTE at eg kom til å være
passe irritert når eg sto opp for eg holder på å tørne GAL av ROT! Jises altså!!

Du kjenner muligens til det? Du begynner å pusse litt opp og må leve litt “alternativt” ei stund og det går greit, du tåler at ting på lagres i andre rom enn hvor det hører hjemme igjen. Ja me aksepterer det fordi det er for det bedre, men såååå drøyer den der oppussingsperioden uuuut og det som er lagret går over til å bli rot og som me alle vet så…?? Ja ikkje sant? ROT formere seg noe vanvittig med en gang det får muligheten, grensene blir tøyd hver dag og man godtar bare mer og mer og helt til slutt sitter du kun igjen med en liten flekk som det ikkje er rot på…Skjønner?? HEKKAN! Der er eg!! Føler det kun er ryddig akkurat her i stolen hvor eg sitter! That`s IT!

Hver eneste dag rydder eg, men kun det samme, eg kommer ikkje videre haha Men i dag tok sinne meg litt og eg fikk faktisk ryddet bort en del, eg fikset badet skikkelig, fikk bort rot og fikk det vasket. Hvis du ser på bildet over av den store gangen? Ja ikkje sant? DU tror gjerne det er et rotebildet?? Nop! Det er ETTER at eg ryddet, så ja, da kan du TENKE deg hvordan det var! Sånn blir nok gangen stående en stund til dessverre…Men, men eg skal klare å leve med det for eg VET jo at det BLIR BEDRE EN DAG haha Det eneste som faktisk irriterer akkurat der i gangen er at alt av materialer som ligger der på gulvet kan bare kastes fordi Ali har kjøpt nytt! TTT (Ting Tar TID-Spesielt med de mannfolka haha) Tror kanskje det er på tide igjen og stille det samme spørsmålet noen ganger: “Du Ali? Ka tid spaserer de materialene ut og ned i garasjen??” Du ser det, et annet “problem” er jo at Ali har problemer med å kaste ting fordi man vet aldri NÅR man evn skulle trenge det….Jaja neida så…Ut over dette fikk eg også ryddet i stua + vasket, eg har vasket 2 digre maskiner med klær som eg nå etterpå skal henge opp før eg kaster meg over strikketøyet og nå ser i grunnen leiligheten ganske så OK ut, i allefall om eg lukke øya på vaskerommet!! Hvor inn i helv… kommer alle de klærene fra?? Skulle tro me var en gigantisk familie her i huset?? Say no more.

Anyway, eg har planer om å kose meg i kwell, ganske så stille og rolig vil eg tro det blir: Amira er ikkje hjemme
og Dib skal ut til en kamerat og leke seg med de nye RollerBladsen og me fant den skikkelige hjelmen i dag så nå kan eg slappe av! Hodet er tross alt det viktigste å beskytte, skrubbsåret han fikk på hofta
i går kwell overlever han uten problem 🙂

Jaja, eg får henge opp noen kilo med klær eg da…

 

 

 

NYT KWELLEN!

 

 

 

 

Go`klem fra ei godt fornøyd Vibbedille 🙂

1 kommentar
    1. Åååh! Det er så slitsomt med det rotet som aldri blir borte… og det sprer seg så fort. Ikje morsomt! Og det som er mest slitspmt er å måtte begynne på nytt hver dag, kommer aldri videre…
      Det kan hende det er slik her, siden jeg er født totalt uten ryddegen… det er så mye annet som er så mye bedre å gjøre…
      Lykke til med ditt rot😂

Siste innlegg