GLAM SOKKER – Finito Lavoro!

Reklame | Du Store Alpakka - House Of Yarn

Foto: Vibbedille

 

Ta-Taaaa!!! Woop Woop!! Da var de søren meg i boks! De ble ganske, om ikkje helt like slik eg så de for meg fra starten av og DET er tegn på et vellykket prosjekt ♥ ELSKER de og skulle akkurat her og nå ønsket at eg var size 46 i beina, meeen sånn er det ikkje og ikkje kommer eg til å få slike sokker heller for disse skal forbli UNIGUE! SÅ pass fortjener de for sokker som dette har du neppe sett før *Høy på seg selv* haha

Når en UNIK person skal få de, ja så må jo sokkene være såpass syns eg.
Hvis du vil vite hele historien bakom disse sokkene kan du lese deg litt opp HER og HER 🙂

Legger ut litt STILIGE bilder tatt av MOI (og Huawei p20 Pro m Leica kamerat!).
Til slutt
finner du litt sånn herlige strikkenerd fakta! ENJOY sier eg bare ♥

 

 

Foto: Vibbedille

 

Foto: Vibbedille

 

Foto: Vibbedille

 

Foto: Vibbedille

 

Hva er det MEST normale å gjøre når et prosjekt er ferdig?? Å starte et nytt ett, ikkje sant? (Sjekk så nusselig på bildet over!) JADDA! Det var AKKURAT det eg gjorde i går kwell da tå nr 2 var felt av 🙂 Sokkene startet eg på 18.april, så ja, de tok 1 mnd å strikke! Lenge til å være sokker syns eg, men DU vet jo hvor mye eg diller hver eneste dag og da er det et under at de i det hele tatt er ferdige 🙂

 


Sokkene er hovedsakelig strikket i Sterk fra Du Store Alpakka, et garn eg nå har strikket sokker i for første gang og DET blir garantert ikkje siste gang!! Det er noe av det beste eg har prøvd! Siden disse sokkene skulle bli HELT spesielle tilsatte eg litt bling-bling i form av “garnet” BLING fra Du Store Alpakka. Aldri hadde eg trodde at det skulle ha en sååå stor og god effekt, ja for det “Blinger” virkelig så dette ble bare helt i blinken!! Totalt trengte eg 6 nøster Sterk pga flere farger + 2 nøster Bling = ABSOLUTT de dyreste eg har strikket, men også de kuleste uten protester!! Nå gjenstår det bare se hva mottaker syns til syvende og sist 🙂

Hvis om atte eg får noe respons på disse sokkene fra mottaker
skal du får høre om det for det hadde jo i så fall været MAGISK gøy!

 

* * * *

 

Videre plan for søndagen er å fortsette på miniprosjektet som kom på pinnene i går kwell så håper at også det blir som eg tenker. Ute er det ganske HETT så gjennomtrekk er absolutt på sin plass i dag! Blomstene trives unntatt EN!! Den ene hengeren me kjøpte i går var VANVITTIG gjennomvåt da eg plantet den om i går (Det var altså de på Gartneriet som hadde vannet) og den virket litt pjusk! Tenkte jo som så i går da eg løftet den opp i krukka vår at den kom til å tørke, men den er fortsatt pjusk…Hmm…tror eg ser det an frem til i morgen og hvis den fortsatt ikkje da har våknet så tar eg en tur på Gartneriet 🙂

Men du? Kos deg masse og NYT denne flotte ettermiddagen!
Kwellen blir nok garantert fin den også så lenge temperaturen holder seg litt.

 

 

KOS DEG!

 

 

 

Go`klem fra ei Meget Godt Fornøyd Vibbedille 🙂

2 kommentarer
    1. Skal si de sokkene ble kule ❤️. H*n bør elske dem…😁

      Jeg har opplevd hele 3 ganger at alle margerittene kjøpt på Plantasjen har daua , og det er pga de driver med overvanning der. Løper rundt med vannslangen daglig. Når man kjøper planter som ser ok ut, men er veldig våte, og planter dem i bed langs husveggen og dropper å vanne pga de er våte nok..og så begynner plantene å henge og råtne innen en uke..selv om det heller ikke har regnet..da har Plantasjen tabbet seg, ikke jeg. Kjøper jeg på Rema, er de heller vannet for lite pga ansatte ikke flyr rundt og vanner daglig, så da klarer de seg helt fint. Så..Rema er mye bedre der, merkelig nok.

      1. Takk skal du ha 🙂 Eg håper jo at den kommer seg, men den er fortsatt VELDIG Våt i krukke! Blir garantert en tur på Gartneriet i morgen om den ikkje kommer seg 🙂

Siste innlegg