MONICA – Du ser godt ut!

Foto: Monica Vederhus

 

Du skriver på bloggen din at 2020 var ditt år og at du var litt lei for at det var over? Vet du? Eg tro at dette er din tid, ikkje bare året 2020, men du kommer til å hevde deg mer og mer frem over. Det at du traff rock bottom julen`19 er som du selv skriver egentlig det beste som kunne skje, og etter hva eg har lest hos deg kan eg vel si meg enig. Tragisk at du måtte brekke ryggen for å kunne komme deg på beina, men av og til må det smelle skikkelig for at me skal ta oss sammen ♥ Eg la merke til deg da du dukket opp på nyåret i fjor og leste deg inni mellom, og ja, det var mye vondt som kom frem og søren meg fikk du mye pes for det og. Var glad for at du ikkje ga opp den gang, for se på deg nå! Bare i løpet av dette året har du endret deg mye, du ser sunn og frisk ut, og det gjør meg glad. Du fortjener å bli sett! Selv om du ofte skriver at det er rett før du sprekker så gjør du det ikkje, det beviser jo at du er over den første kneika for du sprekker ikkje —> Du kjemper deg gjennom det hver eneste dag!! Du går på med krum nakke og brøyter deg frem og det er en fryd å se hva du klarer! ♥

Det at du står frem om alt du har vært gjennom og alt du fortsatt jobber med er garantert til hjelp for mange, og da er det godt å se at man ikkje er alene. Du kjemper en kamp som kan vare lenge, ja kanskje resten av livet, men du er jo et bevis på at det er fullt mulig å gjennomføre. Det vil til slutt “bare” bli en ny livsstil uten at  du trenger å se på det som en kamp hver eneste dag. Noe av det du nevner flere ganger er at man skal ikkje omgi seg med personer som drar deg ned, og det er sååå viktig. Klarer man å omgi seg med mennesker som har postive energi er mye av jobben på mange måter gjort.

Det vil garantert dukke opp de som ønsker å rive deg over ende, men du må bare lukke øynene og overse, de er ikkje verdt en dråpe med energi fra deg. Stol på deg selv, vær GLAD i deg selv, ta var på de rundt deg og ta en dag av gangen. Eg har troen på deg og du må ikkje gi deg ♥

 

 

LAG DEG EN
GOD DAG I DAG!

 

 

 

Til deg som vil følge fremgangen til Monica
så finner du bloggen hennes HER INNE 🙂

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

3 kommentarer
    1. Flott innlegg om ei flott dame som også har imponert meg.
      Jeg synes hun er bein-tøff! Og er med i Heiagjengen. Stå på Monica, og Vibbedille har helt rett. Du ser utrolig mye bedre ut.

    2. Nå sitter jeg med tårer i øynene og føler på følelsen av og virkelig bli sett for det jeg gjør hver eneste dag! Tusen tusen takk for dette Vibbedille! Jeg trodde ingenting sette meg skikkelig ut men det gjor disse fine ordene dine ❤️ Fy flate så heldig jeg er med så mange flotte mennesker rundt meg ❤️

Siste innlegg