Morsom Kjole – Strikkeoppskrift

Designet av Imke von nathusius

 

Lenge siden eg har funnet noe spesielt til de små, men sjekk denne morsomme her da? En kjole med uante muligheter vil eg si 🙂 Minner meg litt om Pippi og da blir det for gøy uansett! Her kan du virkelig boltre deg med farger om du vil, eg fikk plutselig flere ideér kan du si.

 

 

 

Designet av Imke von nathusius

 

Som du vet er jo en enkel kjole et av de beste plaggene for de små å boltre seg i 🙂 Unger er som regel glad
i farger så det er bare å sette sammen noen favoritter, tenker eg. Kanskje dekorerer med noen sting her og der – Bruke fantasien rett og slett 🙂 Strikkefastheten på kjolen er 20m/29 row. En garnkvalitet av ull
og lin vil kunne deg en lett og behagelig kjole 🙂

 

YPS DRESS
Bildene over
Str 3 mnd til 10 år

 

 

 

* * * *

 

 

 

God morgen, lå å dro meg og halvsov i senga i dag, rullet ut av dynene i 9 tiden og tenker eg tar meg en rolig dag 🙂 Sola skinner og det er pr nu 12 grader, gradene skal stige noe til så sånn sett blir det nok en fin dag. Før eg lag meg i går kwell gikk eg må en aldri så liten smell og det er go`saker på vei i posten…Sånn kan det virkelig fort gå!

Fikk invitasjon til å stille på Tananger Dagene for ei uke siden, i går takket eg ja, men i dag takket eg nei hehe I fjor var markedet samlet i et stooort partytelt noen som absolutt er en fordel om man tenker i forhold til været. Fikk vite i dag at i år skulle alle standene samles rundt og nede i indre havn, det betyr at man står ute. Mang en gang har eg vært på Tananger Dagene, det har blåst og regnet.…Føler at eg ikkje orker ta sjansen på det med alle mine nips, ja om drittværet skulle slå til 🙂 Vel vel, sola skinner i dag så den må nytes på en eller annen måte.

 

 

 

HA EN FLOTT FREDAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

 

<!– Google tag (gtag.js) –> <script async src=”https://www.googletagmanager.com/gtag/js?id=G-N2466XCHV6″></script> <script> window.dataLayer = window.dataLayer || []; function gtag(){dataLayer.push(arguments);} gtag(‘js’, new Date()); gtag(‘config’, ‘G-N2466XCHV6’); </script>

1 kommentar

Siste innlegg