Morsomme votter til Store og Små

Designet av Stephanie Lotven

 

Så lenge vottene er gode og varme kan de se ut akkurat som de vil! Eg kunne jo fint hatt havet på den ene hånden og en fisk på den andre 🙂 Kult tenker eg 🙂 Garantert at det blir en inner 10`er for de små eller til noen som bare elsker fisk eller det å fiske.

 

 

Designet av Stephanie Lotven

 

Julegave kanskje? Tja, da er det vel like godt å få de på pinnene så er du i gang 🙂 Orginalt er de strikket i tynn merino, men eg, ja eg hadde funnet frem diverse farger i Finull 🙂

 

FISHKINS
Bildene over
SMå barn til voksen Large

 

 

* * * *

 

 

Har vært litt mye frem og tilbake, hit og dit dag i dag så lite er i grunnen blitt gjort. Takk og pris for at Dib nå har lappen for han fikk spart meg for en biltur og ordent det for meg. Så greit! Planen er å straks plukke opp strikketøyet så får eg se hva som skjer! Vettu ka eg kom på i dag?? Eg har GLEMT å tatt frem Halloweenpynten??!! Det pleier eg å gjøre ei ukes tid før 31. men eg har glemt det helt ut, har jo en del gresskar
i stua,
men pynten har eg glemt. Få fixe det i morgen. Ha i allefall fått kjøpt hjem gele i dag og så må eg innom apoteket i morgen MoHaaaa Dette kan bli gøy! Skal lage litt gøy til Dib og et par kamerater i helga 🙂 I kveld skjærer de ut de store gresskarene som eg kjøpte 🙂 Blir festlig! Men nå? Straks beina høyt!

 

 

KOS DEG OG HA
EN FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg