Mulig eg var dum, meeen….

 

…det var stas å få pakke fra selveste Perle Dronninga; Anja Takacs! Det var jo i sommer vettu at denne lille boksmellen startet…Ikkje sant! Iveren og lykken tok meg fordi nå kunne også me her i Norge shoppe hos henne, og eg kastet meg over å forhåndsbestilte hennes NYE PERLEBOK ♥ Tenkte ikkje et sekund på at eg betalte
i DKK, tenkte heller ikkje over at eg betalte med Visakortet *ler* Men alt gikk bra og ingen kritikk til Anja what so ever, kun min egen blindhet! Swoops så forsvant det rett over 500 fra min konto….Når banken skal forsyne seg
i norske kroner blir det jo en del mer + at det er veldig dyrt for en person bosatt i Danmark å sende pakker til Norge…Sant vel!! Jadda jadda og NEI DA NEIDA!! I dag kom den nydelige boka som eg ble forelsket
i umiddelbart, glemte fort at pga min egen dumhet også måtte betale 120 kr i toll….Jadda jadda! Vel…lær av mine feil: Ei bok som i utgangspunktet koster helt normalt betalte eg over 630 kroner for….Jadda jadda…

 

 

 

 

Denne feilen er absolutt helt alene min egen, men dette ⇑ er veldig koselig da!! Hilsen i boka og et perlebrett, har faktisk aldri sett blanke klikkbrett, men dette likte eg! Veldig praktisk for de små, legg brettet rett på mønsteret
og bare perl,
og ja, brettet ligger veldig godt i denne boka – Tro meg 🙂

 

 

 

 

Gjett om eg skal kose meg, se på dette herlige juletreet….

 

 

 

 

…for ikkje å nevne denne gyngehesten!! Alt inni denne boka har eg lyst å perle, det var ingenting eg ikkje likte 🙂

 

 

 

 

Nå har eg 7 av 9 bøker, og ved første anledning skal eg få i hus PERLELEG og MINE FØRSTE PERLERIER.
Du finne alle bøkene til Anja HER INNE utenom den nyeste, den kommer nok. Kjøper du her så trenger du verken tenke på toll eller valuta bare for å nevne det *rister på hodet og ler av meg selv*.

 

 

 

 

Ellers i dag eg vært en tur på posten, ordnet litt for mor mi og vært en tur hos henne. Har også koset meg på Hobbyrommet og laget noe flere armbånd. Du finner mange + de nye HER INNE 😀 Men gjett hva eg skal nå?? Jepp! Nå skal HamaPerlene ned på skrivebordet og eg skal perle 🙂

 

 

KOS DEG OG HA
EN FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

1 kommentar

Siste innlegg