Mye Restegarn? -På tide å skifte ut litt?

Designet av Silke Reibeling

 

De aller fleste bruker det, ikkje minst trenger det, men hvordan står det til med gryteklutene som henger på kjøkkenet ditt? Begynner de å bli slitt? Gudene skal vite at våre gjør det…men så skjer det også en gang i blant at de f.eks blir brukt som gulvklut når et glass med tomatsaus går i gulvet…..Taktikken er å grabbe til seg det som henger nærmest…Det må da være det som skjer? Dessuten er jo dette en genial gave til de som har alt, de trenger også grytekkluter – Det er en forbruksting så selv om de fikk noen fine av deg sist du måtte kvitte deg
med noe restegarn er det innafor med et par igjen nå 🙂

 

 

 

Designet av Silke Reibeling

 

Har du et favoritt bomullsgarn? Bruk det! Det er garantert det beste 🙂 Mitt favorittgarn i bomull er f.eks Petunia, men det blir muligens litt tjukt til disse i følge oppskriften. Orginal er garnet på ca 120 pr 50 gr. Safran fra Drops syns eg også er et fint garn, noe tynnere enn orginalt, men du kan i så fall prøve deg frem 🙂

 

SCALA
Bildene over
Str 20 cm X 20 cm

 

 

 

* * * *

 

 

 

Mandag og det plasker ned! Normalt kunne det ha irritert meg, men akkurat nå er det supert for NEI mer snø – akkurat nå! Frister veldig lite å gå tur i et sånt vær…men noe må eg finne på i dag da…Kanskje sjaine opp litt her hjemme? Hmm Får se hvor giret eg er på det når eg begynner å bevege meg. Kanskje eg skal rydde i frøposene mine? Rett å slett få en oversikt over hva eg har og hva eg evn trenger, det hadde ikkje vært så dumt 🙂
Plante de første frøene forrige uke og nå spirer det 2 forskjellige chili.

Noen lurer på hva som er galt med den gode gamle brødskiva…? Ref havrevaflene mine med blåbær
Siden eg vet at vedkomne har lest innlegget dropper eg faktisk å svare på det 🙂

Ellers på tapetet har eg noen perlekyllinger som skal perles ferdig og strykes + noen påskeharer som skal monteres, nok å sette fingrene i uansett vær 🙂 Har heldigvis ikkje en hage full av snø,
så det er da noe i det minste 🙂

 

 

LAG DEG EN GOD DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg