GOD FROKOST!

 

Eg er ikkje noe frokostmenneske lengre…Før, for over 20 år siden var frokost det beste måltidet. Stille og rolig, god tid, sto alltid opp før alle andre og eg fikk som regel 1 times tid i fred før jobb. Beste tiden på døgnet!

Nå? Vel, eg starter med en liten kopp kaffi og en shot med ingefær – Det er frokosten nå + en coctail av diverse vitaminer og medz. Frokost får eg i meg sånn rundt lunsjtid, det er vel kanskje da en brunsj eg spiser? Poenget med min frokost (og garantert din hehe) er å bli mett, helst noe som kan vare i noen timer. Som eg fortalte driver eg å teste divers og ja, Havrevaflene min(<—Oppskrift) funker til de fleste måltider og det å starte dagen med Havre har bare fordeler: Les dette! Min dag blir i allefall veldig bra om eg spiser havre, eg får f.eks
en rolig mage som formelig smiler 🙂

 

 

 

 

Dette har eg hatt til frokost en del morninger nå, også på dager hvor eg er ute på tur og eg kommer langt med en porsjon som dette: 2 vafler (Laget på et mini belgisk jern) et par ss med VaniljeKesam opp på + en neve og 2 med blåbær 🙂 Det er jo verken sukker i vaflene eller i kesamen så eg sprinkler litt jammy Honning over, bare fordi….det er så godt ♥ Ja du bør prøve! Hvis været tillater det i morgen blir det nok en tur så da blir
det vafler til brunsj 🙂 Men nå skal eg krype til køys!

 

 

 

SOVE GODT!
NATTINATTI

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg