MYKESTE TUNIKA – GRATIS & NORSKE STRIKKEOPPSKRIFTER

Reklame | House Of Yarn/ Du Store Alpakka

Designet av Iselin Hafseld/House Of Yarn/ Du Store Alpakka

Eg har aldri lagt skjul på at eg elsker tunika og lange gensere, det finnes ikkje et plagg som er mer behagelig enn det! Ja en tunika kan da brukes til alt og i alle anledninger, ikkje det? Det er virkelig et kledelig hverdagsplagg samtidig som du kan stæsje den opp alt etter hvilken anledningen som måtte poppe opp 🙂 Skikkelig herlige koseplagg er det også, ikkje minst! Dra på deg en god ullongs, et par skikkelig raggsokker eller leggiser, har du peis? Fyr opp og gjerne et par kubbelys i samme slenges og plasser deg seg i sofakroken mens du retten og sletten bare NYTE dagen – Samtidig som du ser helt SMÆSJING ut! Say NO more altså! Nevnte eg deilig alpakka? Ja ikkje sant!? Her snakker me herlige og så og si perfekte tunika! La pinnene gå varme!

Garn som er brukt i FRIDA Tunika er Alpakka TweedFaerytale og Tynn Alpakka! Bedre og mer kosete kan det neppe bli??

 

FRIDA TUNIKA
Bildet over
Str 85 cm til 108 cm rundt brystet
Gratis og Norsk Strikkeoppskrift

 

Designet av Iselin Hafseld/ House Of Yarn/ Du Store Alpakka

Spennende tunika strikket i hullribb over alt! Den er strikket i det deilige Alpakka Tweed og kan tro det er mangen lekre farger?? Sitter selv nå å strikker i Alpakka Tweed og YES, det blir skikkelig digge di digg!

 

AMANDA TUNIKA
Str fra 95 cm til 133 cm rundt brystet
Gratis og Norsk Strikkeoppskrift

Mens du nå likevel er inn hos House Of Yarn å smugtitter på garn og plukker med deg GRATIS strikkeoppskrifter, ta å meld deg på JULEKALENDEREN HER! Da kan du vinne hele 2.000 kr som du kan Shoppe GARN for! Ahaa hadde vel ikkje det vært skikkelig herlig!?!?

 

* * * *

I dag var det litt koseligere å stå opp mens det fortsatt var litt mørkt ut! Rød Juleduk og litt røde lys gjør virkelig susen! Spesielt om man demper taklyset der det er mest rotet *Tommel Opp* Etter at eg hadde hatt meg en dusj og fått på meg en ny Julepysj var eg klar for mer! Hentet fram Julegardinene til kjøkkenet og bare blunket til Ali og vips så hadde eg også hentet frem adventsstaken til vinduet, med ett ble det ganske så mye koseligere også på kjøkkenet. Har ingen annen Julepynt å sette i vinduet så mulig eg må til med å lage Juleflesk en av de nærmeste dagene?? Eg pleier jo å pakke en del av det i cellofanposer med sløyfe på for så å dandere de bortover vinduet. Da er det enkelt å plukke med seg om noen skulle finne på å stikke innom 🙂 Førjulsgaver er vel det beste?
Spesielt om de i tillegg er hjemmelaget <3

Har jo, eller eg MÅ jo bare innse at rotet som florerer rundt her kan eg ikkje gjøre noe med ennå så da får eg gjøre det beste ut av kosen i mens 🙂

I går tok eg en avgjørelsen ang den Skorsteinhalsen eg suller med! hehe 2 av de er forløpig kassert, men den eg strikker i Alpakka Tweed overlevde! Jammen meg ble den utrolig fin i deilig petrolfarge og eg tror den blir smæsjing til den nye jakken som eg får til Jul Ho Ho Ho Har blandet inn et spennende garn sammen med Tweed`en, ja det ble faktisk ganske tøft! Meeen, eg er tom for Tweed så nå må den hvile litt mens eg bare koster avgårde på den ene Julegaven eg holder på å strikke og det går virkelig unna 🙂 Straks dele for ermene 🙂

Når det er første søndag i Julen da må man ha ei diger gryte med Julegrøt, ja for det har nemligen Dib bestemt! Nå står den å putrer og eg springen fra og til å rører…Hmmm…kanskje eg burde ha ønsket meg en slik som man bare setter på gryta åsså rører den for deg?? Det hadde vært noe!

Resten av søndagen skal eg bare sitte her å strikke, slenge rundt i fjorårets Julepysj med knall rød jakke og røde sokker! Ja for om man ikkje har den store Julestemningen så er det bare å tvinge den frem Ho Ho Ho

 

KOS DEG OG HA EN
FORTSATT DEILIG 1.Advent

 

Go`klem fra den alltid så Blide Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg