Nå blir det finpussing resten av kwellen

 

Nå er det i grunnen “bare” finpussing på hele ryggen som står for tur, det er i grunnen veldig tilfredsstillende!
Da blir alt så rent og pent ♥ Eg bruker Posca tusjer til å gjør linjene/strekene rene. De funker veldig godt, men ser STOR forskjell når eg bruker de direkte på dressen og på de malte flatene. Så ja, en del av de reklamene på disse tusjene er litt “juks” fordi de maler med de på et hvitt stift stoff, som regel på sko. Skal du få frem fargen skikkelig på f.eks et rødt stoff må du gå over flere ganger.

 

 

 

 

På stein er de helt geniale! Ja i grunnen på det meste som er av hard materiale 😀 OOOM du skulle kjøpe deg noe så vær obs på at de kommer i flere tykkelser og spisser 🙂

 

 

 

 

En ble fort til 3 – Hvem liker vel ikkje ugler? Ikkje sant! Stooore muligheter for at det blir flere av disse 🙂
Å ja da, eg skal selvfølgelig bruke de til noe! Sitter ikkje her å bare lager tull haha

Anyway, tror eg er inne i siste sesong av “This Is Us” og den er såååå kjekt! Har vært ute på besøk hele dagen
og kjenner det skal bli godt å slappe av her på Hobbyrommet 🙂

 

 

LAG DEG EN
FIN KWELL

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

5 kommentarer
    1. Ska bli så trevligt att se när den är klar, och ugglorna är gulliga.
      Jag har varit runt på din blogg och hittar sååååå mycket roliga saker och mönster man kan göra, vill Tacka dig för att du gör denna blogg.
      Men måste fråga dig var du hitta mönstren till dom stora bina, som du satt på hus väggen, jag skulle så gärna göra ett par och sätta på min vägg, men hittar inte mönstret.
      Önskar dig en fin söndag kväll

      1. JAAA! Det blir gøy 😀 Tenkte eg skulle ha noen i blomsterkassen ute på trappa 😀 De blir jo ALDRI ødelagt. Eg fikk et tips fra ei annen: Før du tegner/maler på steinen med disse tusjene er det lurt å ta blank lakk på steinen først. Da glir tusjen bedre og fargene blir enda klarerer om steinen f.eks er mørk 😀

Siste innlegg