Nå blir det Juleby + 50 til av….

Reklame | Rito Hobby

 

Uten at eg helt planla det så er eg jo snart i havn med en hel J U L E B Y i perler! Jadda jadda, eg tar det så pass alvorlig at eg plukket med meg 2 m passende stoff sist eg var innom Ikea…Ikkje sant! Som vanlig ser det hele helt konge ut i hodet, vel…da gjenstår det å se hvordan det hele blir, sånn ut i neste uke en gang…Ho Ho Ho

Alle de nye julefigurene er fra boka Mine første Juleperlerier ♥ Har en del figurer som eg perlet i fra boka PerleJul
i fjor- Anbefaler varmt begge bøkene, litt av hvert for alle der kan du si.

 

Du finner alt du trenger av perler og brett hos RITO HOBBY!

 

 

 

 

Altså….Gyngehest ♥

 

 

 

 

Laget meg et kongletre i går eg! Fikk t.o.m en “yrkes”skade! Klarte av alle ting å lime pekefingeren fast på pistoltuppen…Jepp, det var jaggu vondt! *Vannblemme*

 

 

 

 

Jaja jaaa…havnet på “kjøret” vettu…Sånn kan det gå! Eg oppdaterte hovedinnlegget med maskemarkørene og skrev utsolgt på Juletrær og Nisser….gjett hva eg får meldinger om? “Kommer det flere juletrær/nisser før jul?” Iiiikkjeee sant….Vel, nå etter på skal eg putte stæsjet på hele 50 juletrær så nå håper eg ikkje at alle de som ønsket juletrær ikkje går M I A ! *ler*

Ganske mange ønsket også griser….eg hadde i utgangspunktet kun 3…Hmm vel, får sjå!
Jammen godt at eg ble påminnet…

 

 

 


…denne serien i går! Mc Leods Døtre! Har sett den før og derfor er den sååå god å “jobbe” til for eg trenger ikkje se på skjermen hele tiden, når eg hører så husker eg også hva som skjedde:) Tja, da vet du hva eg skal surre med frem til eg legger meg i kwell…ehee…natt!

 

 

HA EN FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille😀
Vibbedille på Instagram

5 kommentarer
    1. Lurar på kva maling du har bruka på konglane? Vannfast? Det var litt av ein juleby, flott var den.

        1. Eg har vore ute og plukka, og skal male dei, og er noko usikker på kva maling eg skal eg bruke…

          1. Ahaa skjønner, eg bruker i grunnen acryl til det meste. Eg hadde blandet den litt med vann og bare malt litt forsiktig om eg skulle hatt de hvite 🙂 Litt sånn gjennomsiktig påen måte 😀

Siste innlegg