Nå blir det sirkus! – Strikkeoppskrift

Designet av Evelina Roos / eddysknittery

 

Nok en gang et par tynne sokker! Her har du virkelig muligheten for å blir kvitt noen smånøster om du har behov for det 😀 Slettes ikkje noe vanskelig og de blir akkurat like fine i en, to eller mange farger – Igjen kan eg se at de vil blir utrolig stilige kun i svart og hvitt! Muligens litt hypnotiske!?

 

 

 

Designet av Evelina Roos / eddysknittery

 

De er strikket i tynt garn, 400 m/100 gr og pinnenummer 2,25 🙂 Fikk akkurat en melding om at det var levert en pakke i postkassen vår…G A R N ! Trengte litt flere nøster i den Julekosen vettu, men nå har eg også en del nytt som eg kan strikke egne sokker i….akkurat som at eg ikkje hadde nok av det, men kanskje nye fristelser kan sette opp farten på sokkestrikkinga!

 

THE CIRCUS SOCKS
Bildene over
En størrelse
Svensk/Engelsk strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

 

Iskald morgen og ulla er allered på, fra topp til tå! Søs henter meg om en time ca og da er det ut i skogen å trene litt, jadda…Sommer som vinter, og etter på er det vel en kjapp tur rundt Mosvannet 🙂 Etter på er det hjem
i dusjen, muligens klippe opp noe flesk, det der prosjektet drar tydeligvis ut noen dager i år….
og så skal det lages taco 🙂 Blir nok en fin-fin dag!

 

 

KOS DEG
OG NYT DEN

 

 

 

Juleklem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

3 kommentarer

Siste innlegg