Nå er det HELG og det er PÅSKE!

 

YES! Da er det HELG og det er Påskeferie! At det ikkje har vært vanlig skole på over 3 uker betyr ingenting,
ferie ER ferie! Så deeeet så! Ingen påskepynt er kommet opp fra garasjen, men men litt har man jo
likevel i skuffer og skap + eg har jo perleriene ♥

 

 

Fikk da med meg nesten 30 deilig og GULE tulipaner fra butikken i dag og mer påske enn det blir det jo ikkje 🙂 Nille leverer jo som alltid og har de beste PåskeGULE lysa og Amira sitt påskeegg er fylt opp og strategisk plassert i en armlende fra meg 🙂 Selv om både Rema og Kiwi solgte smågodt droppa eg det og kjører safe med innpakka sjokolade og dill og alt fikk me på Nille, var faktisk veeeldig lite og ingenting påskesnop på Rema og Kiwi, pytt pytt. Første gang eg har benyttet meg av Tilbud på Nille når det kommer til chips og snop,
fikk da ganske så mye for pengene 🙂

 

 


MEN!! Det beste kom i postkassa ♥ Perlejul av Anja Takacs har stått øverst på ønskelista en stund, men har vært umulig å få tak i! Nå er den her og det passer jo fint at jula varer helt til påske for her skal det perles 🙂

Nå i kwell blir det Me-Time i fleng på meg og den skal eg bruke på å se Tunnelen tenkte eg for nå kan den ses på nett!! Ja som f.eks Altibox og Viaplay/Store 🙂 Jupp Jupp! Satser på at eg klarer å holde meg i go`stolen med strikketøyet. Eeeegentlig så skulle eg jo glitre til alle sommerfuglene, men men, det kan eg jo gjøre i morgen også 🙂 Har hatt meg en lang dusj m/hårvask og fått på meg pysjen så eg er klar for å innta roen 🙂

 

 

KOS DEG DU OGSÅ!

 

 

 

Go`klem fra ei fornøyd Vibbedille 🙂

6 kommentarer

Siste innlegg