Nå er det offisielt…Blir absolutt ei ny dille!

 

Føler meg helt i mitt ESS!! Dette er gøy, dette har eg syns har vært gøy i mange år…tidliger! Men, DETTE ⇑⇑ er sååå mye bedre enn former og figurer eg hadde for X antall år siden! Dette går som en lek…!

Formene har eg kjøpt selv fra Devon Dotting
Å ja…formen koster, ingen tvil om det, men akkurat her hvor eg er i dag ser eg på det som en investering til Hobbyrommet 🙂 Kan jo nevne at de kom ut med noen nye former i går…
Jadda, så de får eg vel ut i neste uke antar eg 😀

 

 

 

Er jo en ting at det eg støper blir flott, men disse formene er jo skikkelig flotte da! Herlig med mange farger

 

 

 

Formene er tung og stabile, men likevel enkle og vri ut figurer 🙂

 

 

 

Dette gang kjøpte eg også ei svær bøtte (5 kg) med silikon…Tanker er å lage mine egne former!
Tror dette kan bli gøy *Jakter i heimen på velegnet “modeller”*

 

 

 

Selvfølgelig måtte eg støpe en runde når eg først kom meg inn på Hobbyrommet i går kwell…

 

 

 

Gikk som en drømmmm…..Eg bruker kun DENNE GIPSEN, det er den beste etter min mening.
Skal også prøve meg med sement i formene 🙂

 

 


Nå har eg satt alt i ovnen for å tørke det litt kjappere men eg skal prøve å rydde ferdige…
Har jo vært ute på trening og kjenner det i kroppen!

 

 

Strålende vær allerede halv 8 i morges! Men vent til du får se bildene eg tok under treninga i morgen og den påfølgende turen! Drømmedag i november som fit kunne vært en noe kjølig vårdag!

 

NÅ skal eg rydde ferdig!

 

 

 

KOS DEG!

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

3 kommentarer

Siste innlegg