Nå er eg i gang! -Så koselig!

Reklame | Rito Hobby

 

Altså…med figurer som dette på perlebrettene glemmer eg tid og sted, så da Ali spurte om eg hadde tenkt å dekke bordet i dag svarte eg bare nei *ler* Siden det er eg som dekker og rydder bordet bestemte eg at i dag kunne me bare servere oss selv på kjøkkenet 🙂 Enklere sånn + at nå har eg tenkt å ha ferie frem til 1.Nyttårsdag….
Da håper eg å være uthvilt slik at eg kan tømme boden, pakke ned julen og til slutt få en oversiktelig og ryddig bod. Ja, akkurat slik det var i fjor etter jul:) Resten av romjula er planen å perle!

 

Alt av Hama Midi perler og bretter får eg tilsendt fra RITO HOBBY. Det er Hobbybutikken du besøker uansett hvilken hobby du bedriver 🙂 Et lite tips? Januarsalget er i gang!! Woop Woop 🙂

 

 

 

 

Vet eg pleier å si at eg får noja av glitter, og det stemmer! Samtidig så er det fint om man begrenser seg *ler* Mange av de flotte figurene i den nye boka til Anja Takacs kler litt glitter ♥
Rito har masse lekkert glitter….Åååå det er så herlig vettu!

 

 

 

 

Det er så mye fine perlefigurer “på blokka” mi om dagen så eg skal bli værende i bobla noen dager tenker eg.
Etter hvert skal alt eg perler bare få vente på veggen inne på Hobbyrommet. Hvor de skal ende opp til slutt vet eg ikkje…? Som nevnt så har eg en plan…må bare sjekke litt Ooom det i det hele tatt er gjennomførbart –
Hadde i så fall vært veldig koselig ♥

På fredag skal de 2 små i familiene komme her å bli med på Hobbyrommet hele dagen. De skulle jo egentlig vært her en dag før jul å laget konfekt, men i den heimen har de alle 4 vært pjusk hele desember så det lot seg ikkje gjøre. Hva me skal styre med på fredag vet eg ikkje helt ennå, men eg er sikker på at de er fullt opp med
ideér og forslag 🙂 Kjenner det skal bli godt med en sånn dag!

Planen var altså å rusle inn på Hobbyrommet, men så ser eg jo at ROCKY er på Tv!!! Ikkje sant!
Aner ikkje hvor mange ganger eg har sett de filmene, men det er jaggu ikkje få…

 

 

 

KOS DEG OG HA EN
FIN KWELL

 

 

 

 

Juleklem fra Vibbedille 🙂

Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg