Nå er me i gang, for alvor!

 

Ahaa for en dag og for en tur – Hekkan me e gode! Med ei fotvorter som ikke ga lyd fra seg var det bare beine veien og hele fjorden for mine føtter *ler* ENDELIG! Ine og eg møttes i Møllebukta v/Sverd i stein. Her kan me egentlig følge turstien heeeeelt til Tungenes i nord om me vil, men i dag skulle me gå til Hafrsfjordbrua som er ca 7 km. I fjor når me gikk denne turen hadde me en bil i hver ende, i dag parkerte me begge 2 i Møllebukta, dvs me skulle gå frem/tilbake. Eller...me startet med en tanke om å gå så langt me orket for me måtte tenke på at me måtte gå helt tilbake. Målet var å gå 5 km for så å snu og fullføre 1 mil, men du vet; Beina gikk av seg selv om plutselig var me ved brua, drakk litt vann og snudde – Så da ble det over 14 km da, i et ganske så bra tempo faktisk 🙂 *Fornøyd*

 

 

 

 

 

Håhammaren – Flott her ut, som vanlig! 6 gr, litt vind, opphold og et glimt av sola på første strekket

 

 

 

 


Ingen planer om å snu her, bare å fortsette 😉

 

 


Turstien går mellom hager og små sandstrender –
Heldigen de som bort på dette strekket, spesielt om sommeren.

 

 

 


Hafrsfjordbrua

 

 

 

 

Se det ja! Jammen ikke verst! Innrømmet at eg kjente fotsålene i skoene siste kilometerene….dvs eg kjente på litt sårhet under beina så det var godt me nesten var i mål 🙂 Må vel regne med det når me bikker 20K skritt 🙂 Dusjen eg tok da eg kom hjem var en sann fornøyelse! Mens eg gikk tur var det blitt levert en pakke her på døra; Fra Canada, så beklager, men eg har ikke trukket noen vinneren ennå i konkurransen for eg bare MÅTTE støpe en forsiktig runde først *ler* Nå skal eg bare litt sånn og sånn og sååå kommer vinnerene! I morgen er det forresten ut på tur igjen, da møtes me på Byhaugen.

 

 

 

KOS DEG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

4 kommentarer

Siste innlegg