Nå fikk pipa en annen lyd…

 

Nå tror eg tiden er inne….Åååå….På søndag er det Dag 20, og eg tro eg skal klare å komme meg ut en tur da! Det går fortsatt noe tregt når eg går for å gå, om du skjønner, eg er vant med å ha en rask gange, men eg er der snart! Derfor har eg bestemt at på søndag skal eg prøve meg på en tur, enest kriteriet mitt er at turen bør være flat – Mulig det “bare” blir frem/Tilbake på Hellestøstranda, eller kanskje langs Hafrsfjorden, ut til Håhammaren kanskje? Eg antar at eg også klarer å knyte skoene på søndag *ler* Kanskje det blir startskuddet for shortssesongen også!? Frem med de hvite leggene!!

 

 

 

 

Anyway!! Ville egentlig bare vise frem det nye “gliset” på kjøkkenet! Har lenge irritert meg over tekoking i de nye grytene eg MÅTTE kjøpe da eg surret meg til å kjøpe induksjonskomfyr…Da kunne me heller kkje bruke tekanna me hadde…sukk…Det begynte å komme sånn teduft i grytene og da er det på tide! Ga Ali forbud om å bruke grytene frem til ei tekanne var i hus! SEEE her er den! Det er jo den søøteste!! Å ja, den måtte jo bli oransje siden jerngryta er samme farge, men syns jo det er kult da! Å vettu ka!??? Denne her HYLER når vannet koker! Har alltid syns det er morsomt, men aldri hatt det selv, men nå har eg!! Woop Woop….Du vet? De små hverdagsgledene….Ny tekanne!

 

 

 

Har vært litt ymse med mat i dag, men jaggu var det godt med en fargerik kveldsmat!
Svarer seg å dra på Gardsutsalg 🙂

 

 

 

 

Altså…se på denne værmeldinga!?? Hmmm mye fint vær, men det er sååå typisk og egentlig helt normalt! Regn på 17.mai fra kl 14…La oss nå håpe at det i allefall er opphold fra morningen av mens barnetogene skal gå. Eg har ingen planer for dagen, kanskje eg bare går meg en fin tur? Hvorfor ikkje liksom? Gleder meg masse til å se Amira i den “nye” bunaden eg arvet fra mor mi! Det blir stas det ♥ Å ja, eg lover bilder! Men nå? Vel, har mindre enn en halv arm igjen på jakka så eg må bare strikke noen striper til før eg smyger meg i seng 🙂

 

 

 

 

NATTINATTI
Sove Godt

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg